۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
برنامه های شرکت گاز همدان در هفته دولت سال جاری
اخبار کوتاه؛

برنامه های شرکت گاز همدان در هفته دولت سال جاری

همدان - برگزاری مراسم پیاده روی، تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز با آرمان های شهدا، ادای احترام به مقام شامخ ابن سینا در روز همدان و برپایی میز خدمت عناوین اخبار شرکت گاز همدان است.

به گزارش بازار؛ مراسم پیاده روی کارکنان شرکت گاز استان همدان به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع سلامت برگزار و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان همدان به مناسبت یکم شهریور و روز پزشک با هدف تجلیل از شهدای والامقام مدافع سلامت استان اقدام به پیاده روی در مسیر بلوار قائم به سمت بیمارستان شهید بهشتی همدان نمودند.

در این آیین که با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) این شرکت و با حضور مدیرعامل، معاونین و کارکنان انجام پذیرفت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت شهر همدان در ایام کرونا گرامی داشته شد.

حضور مدیرعامل شرکت گاز همدان در برنامه میز خدمت و ارتباطات مردمی

همچنین در انتهای مراسم که به بیمارستان شهید بهشتی و بیمارستان صحرایی ایام کرونا ختم شد در کنار فضاسازی مجاورت بیمارستان که به همت روابط عمومی شرکت گاز استان انجام گرفته بود، با قرائت فاتحه از زحمات کادر درمان قدردانی شد.

بیمارستان شهید بهشتی همدان با بخش های مختلف مراقبت های ویژه، بخش ویژه کرونا و بیمارستان صحرایی مشترک با بسیج مستضعفین نقش بسزایی در درمان بیماران کرونایی استان ایفا کرده است.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا

مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان همدان به همراه استاندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران کل دستگاههای اجرایی در آغاز هفته دولت میهمان شهدای والامقام استان همدان بودند.

در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در محل آرامگاه مطهر سرلشگر شهید حاج حسین همدانی برگزار شد حاضران با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

حضور مدیرعامل شرکت گاز همدان در برنامه میز خدمت و ارتباطات مردمی

سپس بر مزار مطهر شهیدان والامقام چیت سازیان، خوش لفظ، حسن ترک و سایر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آل الله حاضر و ادای احترام کردند.

استان همدان با تقدیم ۸۰۰۰ شهید سرافراز در دفاع مقدس نقش بسزایی در دوران جنگ تحمیلی ایفا نموده است.

ادای احترام به مقام شامخ ابن سینا در روز همدان

یکم شهریور سالروز میلاد حکیم فیلسوف ابوعلی سینا است که به همین مناسبت به روز همدان نامگذاری شده است.

محمدصادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به دعوت دکتر محمدمهدی مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این روز در آرامگاه بوعلی سینا حاضر و به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، استاندار و معاونین، حضرت آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و تنی چند از پزشکان با سابقه استان در محل مقبره این پزشک نامدار ایرانی حاضر و با اهدای گل و قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

در این مراسم که به صورت زنده از شبکه های استانی همدان و خراسان شمالی پخش می شد، آیت الله شعبانی امام جمعه همدان در خصوص مقام علما و فلاسفه در طی دوران تاریخ اسلامی پرداختند.

در ادامه استاندار همدان به بیان پیشرفت ها در حوزه پزشکی و موفقیت در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و این مهم را مرهون زحمات شبانه روزی پزشکان و کادر درمان دانست.

حضور مدیرعامل شرکت گاز همدان در برنامه میز خدمت و ارتباطات مردمی

اجرای مراسم سوگندنامه دانشجویان پزشکی با همراهی خانم دکتر فاطمه ترکمان اسدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شد، بخش انتهایی مراسم بود.

خدمت به خلق بهترین عبادت است

همزمان با هفته دولت، محمد صادق محبی نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در برنامه میز خدمت و ارتباطات مردمی که از سوی استانداری همدان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی که روز جمعه در حاشیه آیین نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شده بود حضور یافت و به صورت چهره به چهره با مردم درباره مسائل و درخواست های مرتبط در حوزه گازرسانی گفتگو کرد.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: «قَضَاءُ حَاجَةِ الْمؤمِنِ أَفْضَلُ مِنْ طَوَافٍ وَ طَوَافٍ حَتَّی عَدَّ عَشْراً؛ گره‌گشایی از کار یک مؤمن، ۱۰ برابر این طواف فضیلت دارد!»

کد خبر: ۱۷۱٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha