۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بیمه ای در اردبیل
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بیمه ای در اردبیل

اردبیل _ سالمی، مدیر شرکت خدمات بیمه ای اندیشه زرین اردبیل گفت: در سال جاری صدور بیمه نامه های الکترونیکی و غیرحضوری در اردبیل توسعه یافته و رضایت مخاطبان را به همراه داشته است.

بهزاد سالمی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با بسترسازی مناسب و با هدف جلب رضایت بیمه شدگان ما آمادگی داریم در بستر سامانه الکترونیکی و حتی به صورت تلفنی بیمه نامه صادر کرده و خدمات نوینی را ارائه کنیم.

وی با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی پرتفوی بیمه ای خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۳۴ میلیارد ریال پرتفوی استحصالی داشتیم و خسارت پرداختی در سال گذشته بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیر شرکت خدمات بیمه ای اندیشه زرین اردبیل افزود: پرتفوی استحصالی در سه ماهه امسال بیش ازز ۶۹ میلیارد ریال و خسارت پرداختی نیز در این مدت ۲۸ میلیارد ریال است.

سالمی بیان کرد: شرکت خدمات بیمه ای اندیشه زرین در قالب مسئولیت اجتماعی سعی کرده تا در حوزه های مختلف به ویژه حمایت از ورزش و کارهای خیرخواهانه قدم برداشته و به وظایف خود عمل کند.

وی ادامه داد: با هدف ساماندهی دفاتر فنی و ارائه خدمات مطلوب تر به بیمه گذاران در استان از کادر مجرب و متعهد بهره برده و آماده همکاری بیشتر برای تاسیس دفتر فرعی و بازاریابان هستیم.

مدیر شرکت خدمات بیمه ای اندیشه زرین اردبیل اضافه کرد: ما نسبت به سال های گذشته خدمات خودمان را در حوزه بیمه ای توسعه دادیم تا جلب اعتماد بیشتر بیمه گذاران را شاهد باشیم به طوری که شرکت اندیشه زرین در کلیه رشته های بیمه ای فعالیت می کند.

سالمی سیاست کلی بیمه مرکزی را توسعه و ترویج انواع بیمه نامه ها به ویژه بیمه عمر در بین آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: ما آماده ارائه مشاوره های رایگان برای بیمه گذاران هستیم و همکاری لازم را برای عقد قرارداد به منظور مشاوره های کارشناسی و صدور انواع بیمه نامه ها را به صورت نقدی و اقساطی داریم.

وی افزود: براساس قانون جدید بیمه ثالث صندوق مستقلی به نام صندوق خسارت بدنه فعالیت خود را آغاز کرده و سعی بر این است تا از طریق این صندوق تعهدات مورد نظر به انجام برسد.

مدیر شرکت خدمات بیمه ای اندیشه زرین اردبیل در مورد آخرین وضعیت صدور بیمه نامه های عمر و زندگی بیان کرد: در سال های ۹۸ و ۹۹ آمار صدور بیمه نامه های عمر و زندگی روبه افزایش بود و یکی از سیاست های اصلی شرکت های بیمه ورود به این بخش بوده اما به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب مردم و تورم موجود گرایش به این حوزه ضعیف است در حالی که شاخص های جهانی در صدور بیمه نامه های عمر بسیار بالاست.

سالمی از صاحبان خودرو خواست؛ نسبت به پوشش بیمه ای بدنه خودروی خود اقدام کند تا با توجه به هزینه های سنگین در این حوزه از پوشش بیمه ای استفاده کنند.

کد خبر: ۱۷۰٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha