۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
بهره برداری از ۴.۵ کیلومتر بزرگراه ارومیه به سرو/ اتمام پروژه تا هفته دولت
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره برداری از ۴.۵ کیلومتر بزرگراه ارومیه به سرو/ اتمام پروژه تا هفته دولت

ارومیه - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از بهره برداری ۴.۵ کیلومتر از بزرگراه ارومیه به سرو طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محسن حمزه لو ظهر جمعه در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از طرح بزرگراه ارومیه به سرو و در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تمام قوا تکمیل پروژه‌های راهسازی را پیش می‌برد تا زیرساخت‌های لازم جهت توسعه پایدار، متوازن و همه‌جانبه استان فراهم شود.

وی عملیات اجرایی بزرگراه ارومیه به سرو را جلوتر از برنامه پیش بینی شده دانست و گفت: طی روزهای آتی شاهد بهره برداری از ۴.۵ کیلومتر از این پروژه خواهیم بود.

حمزه لو اعتبار هزینه شده برای این ۴.۵ کیلومتر را ۶۰ میلیارد ریال دانست و افزود: تلاش خود را بر اتمام کل پروژه تا هفته دولت سال جاری انجام می دهیم.

وی ادامه داد: در فصل کاری برنامه‌ریزی شده نزدیک به ١٢۵ کیلومتر راه استاندارد به شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزوده شود که اجرای این حجم طرح راهسازی در نوع خود کم‌نظیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، تکمیل محور ترانزیتی ارومیه به سرو را در راستای گسترش مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه ضروری دانست و گفت: یک چهارم پایانه‌های کشور در آذربایجان غربی قرار دارد که توسعه و تامین زیرساخت های لازم برای پایانه های مرزی به ویژه پایانه مرزی سرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد خبر: ۱۷٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha