۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
پنل اس ام اس پیامیتو چطور به فروش بیشتر محصول شما کمک می‌کند؟

پنل اس ام اس پیامیتو چطور به فروش بیشتر محصول شما کمک می‌کند؟

به نظر شما پنل اس ام اس پیامیتو چه کمکی به افزایش فروش می‌کند؟

به گزارش بازار، به نظر شما پنل اس ام اس پیامیتو چه کمکی به افزایش فروش می‌کند؟ چطور می‌توان با استفاده از پنل پیامکی کسب‌وکار خود را رونق داد؟ یکی از جذاب‌ترین، راحت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی و توسعه کسب‌وکار استفاده از پنل پیامکی است. اما سوال اینجاست که چطور می‌توان از این سرویس به نفع فروشگاه خود بهره‌گیری کرد؟ همان‌طور که می‌دانید، امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده افراد جامعه از گوشی‌های موبایل، بسیاری از کسب‌وکارها اقدام به فروش محصولات خود از طریق روش‌های نوآورانه کرده‌اند. با استفاده از فناوری‌های نوین و مناسب می‌توان علاوه بر فروش محصولات و ارائه خدمت به طور همزمان مشتریان جدید نیز جذب نمود. بازاریابی پیامکی یکی از ابزارهای متعددی است که می‌توان با استفاده از آن محصول یا خدمات را به گروهی از افراد جامعه تبلیغ کرد. SMS Marketing یک روش شناخته شده و معروف است که با کمک آن می‌توان از طریق ارسال پیام کوتاه به مشتریان، آن‌ها را از خدمات و محصولات جدید آگاه کرد. در ادامه این راهنما با تأثیر سامانه پیامکی پیامیتو بر رشد کسب‌وکار و افزایش فروش بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید!

با پنل اس ام اس پیامیتو وارد دنیای جدید شو!

همان‌طور که می‌دانید، پنل پیامکی سرویسی است که با استفاده از آن می‌توان میزان فروش را افزایش داد. افزایش فروش با پنل پیامکی به این شکل انجام می‌شود که پیامک حاوی محتوای تبلیغاتی مورد نظر از طریق تلفن همراه یا اینترنت به تلفن‌های همراه مختلف ارسال می‌شود. ارسال همزمان چنین گزارش‌های انبوهی برای مشتریان مختلف یک روش بازاریابی معمول و محبوب است که در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی چندین مزیت متعدد را به همراه دارد.

بازاریابی متنی موبایل؛ یک روش ایده‌آل برای افزایش فروش

بازاریابی پیامکی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف متوسط و بزرگ که قصد ارائه محصولات خود را به طیف گسترده‌تری از مشتریان دارند، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. در واقع با این روش می‌توان انگیزه، مزایایی که محصول مورد نظر به همراه دارد و همچنین تخفیف‌هایی که می‌توان به مناسبت‌های مختلف بر روی محصولات و خدمات اعمال کرد را به مشتریان اطلاع‌رسانی نمود.

همان‌طور که گفته شد، شما با این روش می‌توانید مشتریان را از تخفیفاتی که بر روی محصولات اعمال کردید مطلع کنید. علاوه بر این، امکان ارسال کد تخفیف برای یک سری مشتریان خاص نیز وجود دارد. با استفاده از پنل اس ام اس پیامیتو می‌توانید جزئیات کوپن تخفیف را به تلفن همراه تعداد مشتریانی که مد نظر دارید ارسال کرده و آن‌ها تا پایان زمان تخفیف از کد مذکور برای خرید با قیمت پایین‌تر از وب‌سایت شما استفاده کنند.

مزایای پنل اس ام اس پیامیتو چیست؟

  • همان‌طور که می‌دانید کاربران برای دریافت اس ام اس و مشاهده آن نیازی به اینترنت ندارند؛ در نتیجه این یک روش عالی و کم هزینه برای شما و همچنین کاربران خواهد بود.
  • سرعت روش تبلیغات پیامکی در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار بیشتر است.
  • با استفاده از پنل پیامکی پیامیتو امکان انجام تبلیغات هدفمند و برنامه‌ریزی شده وجود دارد.
  • اگر یک بار از این روش برای رشد کسب‌وکار و افزایش فروش خود استفاده کنید، خواهید دید که این نوع بازاریابی بازدهی بسیار عالی در بازه زمانی بسیار کوتاه دارد!
  • در این روش می‌توان به مخاطبین هدف بر اساس منطقه جغرافیایی دسترسی پیدا کرد و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.
  • با استفاده از پنل پیامکی هیچ‌گونه محدودیتی در ارسال پیام کوتاه انبوه و زمان آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، در زمان و نیروی انسانی نیز صرفه‌جویی خواهد شد.
  • جالب است بدانید که بازاریابی پیامکی در مقایسه با بازاریابی ایمیل ۹۸٪ نرخ کلیک بیشتری دارد.
  • نرخ کلیک پیام کوتاه در مقایسه با سایر کانال‌های بازاریابی دیجیتال ۹/۱۸ درصد بیشتر است.
  • ۶۰ درصد مخاطبین در ۱ الی ۵ دقیقه اول پیام کوتاه دریافتی را مشاهده کرده و آن را مطالعه می‌کنند.
  • جالب است بدانید که بیش از ۷۰ درصد مردم ترجیح می‌دهند که اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.
  • علاوه بر موارد فوق، در نظر داشته باشید که بیش از پنجاه هزار مشتری به پیامیتو اعتماد کرده‌اند؛ در نتیجه با خیال راحت می‌توانید از سامانه پیامکی پیامیتو به منظور افزایش فروش خود استفاده نمائید!

پنل اس ام اس پیامیتو چطور به فروش بیشتر محصول شما کمک می‌کند؟

پیامیتو چه امکاناتی را برای کسب‌وکار من فراهم می‌کند؟

پیامیتو خالق هوش برتر ارتباط پیامکی در ایران است که با ارائه سرویس پیام کوتاه موجب رشد کسب‌وکار شما می‌شود. فرقی ندارد که در چه حوزه‌ای مشغول به فعالیت هستید، از صنعت گردشگری گرفته تا هیئت‌های مذهبی و مساجد، همه و همه می‌توانند از این سرویس به نفع خود استفاده کنند. با استفاده از پنل اس ام اس پیامیتو می‌توانید حتی به بلک‌لیست‌ها نیز پیام کوتاه ارسال کنید. علاوه بر این، با کمک پیامیتو امکان ارسال منطقه‌ای و هدفمند، ارسال پیام به اصناف و مشاغل مرتبط، ارسال به دکل BTS، ارسال پیام به کدپستی مشتریان، ارسال پیام از روی نقشه و همچنین ارسال به شهر و استان بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی وجود دارد.

علاوه بر موارد اشاره شده در بالا ، در صورتیکه در حال حاضر کسب و کار اینترنتی دارید و سایت خود را با وردپرس نیز راه اندازی کرده اید ، میتوانید از افزونه اختصاصی پیامیتو در حوزه وردپرس نیز نهایت استفاده را ببرید. از افزونه های اختصاصی پیامیتو میتوان به افزونه پیامک گرویتی فرم ، افزونه پیامک ووکامرس و افزونه پیامک المنتور اشاره کرد.

پیامیتو؛ ارائه‌دهنده راه‌های ارتباطی جدید و نوین با مشتریان

اگر به دنبال یک سامانه معتبر پیامکی هستید، پیشنهاد ما این است که از پنل اس ام اس پیامیتو به منظور اجرای بازاریابی پیامکی استفاده کنید. ناگفته نماند که پیامیتو ضمانت بازگشت وجه ۳۰ روزه در صورت نارضایتی را نیز به شما مشتریان گرامی تضمین می‌دهد. علاوه بر این، با استفاده از سامانه پیامکی پیامیتو شما می‌توانید از قابلیت ارسال سریع پیامک در کمتر از ۵ ثانیه نیز بهره‌مند شوید! ضمناً پیامیتو در درجه اول سعی دارد که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید؛ بدین منظور تمام تلاش خود را در راستای ارائه سرویسی با امکانات عالی و مناسب‌ترین تعرفه به‌کار گرفته است. برای استفاده از پنل اس ام اس پیامیتو و ارسال و دریافت پیامک تنها کافی است که به اینترنت و مرورگر دسترسی داشته باشید. در واقع پنل پیامکی پیامیتو همانند یک سرویس پست الکترونیکی عمل می‌کند؛ به طوری که شما با استفاده از یک نام کاربری، رمز عبور و اینترنت می‌توانید به راحتی از سرویس پیامکی استفاده نمائید. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تنها کافی است که به وب‌سایت مجموعه پیامیتو به آدرس https://payamito.com مراجعه کرده و در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام با تیم پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار کنید.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha