۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
۵۵۴ تردد در ساعت از بزرگراه امام رضا (ع) محدوده استان سمنان انجام می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

۵۵۴ تردد در ساعت از بزرگراه امام رضا (ع) محدوده استان سمنان انجام می‌شود

سمنان - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه ۵۵۴ تردد در ساعت از بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده استان انجام می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد از محورهای ورودی استان ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد از محورهای ورودی استان ثبت‌شده است، اظهار داشت: به‌طور میانگین در هر ساعت ۵۵۴ تردد از بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده استان سمنان انجام می‌شود.

 وی بابیان اینکه نیمی از تلفات ترافیکی در بین کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و راکبان موتورسیکلت هستند، خاطرنشان کرد: در ایران سهم عابران پیاده ۱۳ درصد و موتورسیکلت ۱۷ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه این آمار در استان به ترتیب برای عابران پیاده ۵.۶ درصد و موتورسیکلت ۹.۶ درصد است، افزود: اجرای شیارهای لرزانده، استقرار نیروهای امداد و نجات، چراغ‌های آذرخشی (پلیس‌های مجازی) و تابلوهای اطلاع‌رسانی و توزیع کلاه ایمنی رایگان در شهرها و روستاها در بین راکبان موتورسیکلت از برنامه‌های این مجموعه است.

منصور کیایی در ادامه بابیان اینکه ۶۲ دوربین ترافیکی در جاده‌های استان سمنان مستقر است، یادآور شد: از این تعداد ۳۷ دوربین از نسل قدیم این فنّاوری است که دوربین‌های جدید خریداری‌شده و در گمرک مراحل ترخیص آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نگهداری و مراقبت از تجهیزات نظارتی و ترافیکی در راه‌های استان سمنان از دیگر اولویت‌های مهمی است که در این راستا پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۱٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha