۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
پروژه های اقتصادی در هفته دولت  ۹ هزار و ۸۶ شغل  ایجاد می کند
در گفتگو با بازار؛

پروژه های اقتصادی در هفته دولت ۹ هزار و ۸۶ شغل ایجاد می کند

گرگان- دهنوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: با بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های اقتصادی هفته دولت در گلستان برای ۹ هزار و ۸۶ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

سید محمد دهنوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در هفته دولت در بخش اقتصادی هزار و ۹۵۷ طرح در گلستان داریم که هزار و ۸۶۵ طرح به بهره‌برداری خواهد رسید و ۹۲ طرح عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: با بهره‌برداری و آغاز عملیات این پروژه و طرح‌ها برای ۹ هزار و ۸۶ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی گفت: دولت سیزدهم رویکرد اصلی خود را به بهبود و افزایش روابط با کشورهای همسایه بر مبنای تجارت جهانی مبتنی بر مزیت های رقابتی قرار داده است.

دهنوی اضافه کرد: سفر استاندار گلستان را به روسیه و تاتارستان را شاهد بودیم و در اقدام متقابل هیات جمهوری تاتارستان به گلستان سفر کرده و در آینده شاهد سفر هیات اقتصادی از قزاقستان به گلستان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: بخشی از انرژی خود را به استفاده از شرکت‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی قرار دادیم و مهمترین پروژه در دست اقدام کریدور شمال به جنوب است.

دهنوی افزود: بالغ بر سه شرکت خارجی چینی و قزاقستانی برای سرمایه‌گذاری بر پروژه کریدور شمال به جنوب اعلام آمادگی کرده و همچنین هیات تجاری اقتصادی جمهوری تاتارستان روسیه هم از این پروژه استقبال کردند.

وی اضافه کرد: تمرکز ما از ابتدای دولت بر طرح‌های راکد بوده است که برای مثال می‌توان به کارخانه ویتامین E در شهرک صنعتی آق‌قلا که در خاورمیانه نمونه است اشاره کنیم که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha