۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
 پروژه کمربندی شمالی زنجان  با ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

پروژه کمربندی شمالی زنجان با ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد

زنجان -بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان در حال حاضر با برآورد ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص کلنگ زنی پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و مؤثر در توسعه شهر و استان زنجان است.

وی ابراز داشت: این پروژه در حال حاضر با برآورد ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و دو تقاطع بزرگ در این پروژه وجود دارد تقاطع تهم و تقاطع جاده فرودگاه که تقاطع جاده فرودگاه در اولویت احداث قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طول کمربندی ۲۵ کیلومتر است و پروژه‌های مهم راه سازی در استان وجود دارد که اولویت اتمام این پروژه‌ها در سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح بود و همین امر سبب شد نتوانیم در این فراز و نشیب‌ها برای این پروژه منابعی تعریف کنیم.

بیات منش با بیان اینکه مجوز قطعات ۵ و ۶ را دریافت کردیم و قطعه ۵ کلنگ زنی شد، تاکید کرد: بلافاصله قطعه ۶ نیز پیمان سپاری می‌شود که اتمام این قطعه بخش غربی این کمربندی را به بهره‌برداری خواهد رساند و قرار داد برای قطعه پنجم دو ساله است و با توجه به اینکه منابع به صورت ۱۰۰ درصد پیش بینی شده و در حدود یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توانمندی شرکت جهاد نصر این قطعه و قطعه بعدی تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و در این دو پروژه ۱۰ خط عبوری برای این کمربندی پیش بینی شده که ۶ خط مانند اتوبان زنجان تبریز و زنجان قزوین خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: شهرک‌های شمالی که در شهر زنجان ساخته شده از دسترسی به معابر درون شهری و برون شهری کمبودهایی دارند که این پروژه این موارد را مرتفع می‌کند و برای این قطعه که در حدود ۵ کیلومتر است چیزی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان قرار داد با شرکت جهاد نصر به صورت ۲۴ ماهه داریم و پیمانکار تجهیز کارگاه انجام داده است.

بیات منش گفت: قطعه ۶ نیز به طول ۴ کیلومتر از انتهای این قطعه تا اتوبان زنجان تبریز مناقصه و پیمان سپاری می‌شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha