۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
گاز همدان با ۱۵۱ پروژه به استقبال هفته دولت رفت
مدیرعامل شرکت گاز همدان:

گاز همدان با ۱۵۱ پروژه به استقبال هفته دولت رفت

همدان - محبی نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: شرکت گاز استان همدان در مجموع با ۱۵۱ پروژه به استقبال هفته دولت رفت.

محمدصادق محبی نظر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به جزییات طرح های هفته دولت این شرکت گفت: در این ایام گازرسانی به سه روستا در شهرستان های همدان و فامنین با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، بهره برداری از ساختمان اداره گاز شهرستان رزن با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و ۱۱۳ پروژه گازرسانی به مشترکین صنعتی و کشاورزی در شهرستان های همدان،‌ ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن، فامنین، قهاوند و درگزین با هزینه ای بالغ بر ۲۵۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

محبی نظر افزود: همزمان با این ایام، عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستا در شهرستان های اسدآباد و درگزین با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳۱ پروژه گازرسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌های همدان،‌ملایر، کبودراهنگ، نهاوند، تویسرکان،اسدآباد، بهار، فامنین، درگزین و رزن با اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال، کلنگ زنی و آغاز می شود.

گاز همدان با ۱۵۱ پروژه به استقبال هفته دولت رفت

وی اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان تیرماه امسال، اقدامات متنوعی در حوزه های خدمات رسانی، گازرسانی به روستاها، اجرای شبکه تغذیه و توزیع، نصب انشعاب، گازرسانی به صنایع و کسب رتبه های برتر در جشنواره ها و ارزیابی های استانی و کشوری محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به مهمترین اقدامات این شرکت اظهار کرد: راه اندازی مرکز امداد متمرکز، GIS READY شدن بیش از ۸۷ درصد تاسیسات گازرسانی استان، گازرسانی به هشت روستا، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای جدید، اجرای ۲۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و نصب سه هزار و ۸۷۸ مورد انشعاب، بخشی از مهمترین اقدامات این شرکت از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ به شمار می آید.

وی تاکید کرد: توسعه گازرسانی در بخش های صنعتی همسو با تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه های راهبردی این شرکت به شمار می آید.

گاز همدان با ۱۵۱ پروژه به استقبال هفته دولت رفت

محبی نظر ادامه داد: شرکت از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۹۶ واحد صنعتی شامل فاز توسعه کارخانه شیشه همدان، نشاسته الوند، CNG درگزین و... گازرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بر اساس برنامه های تعریف شده، هم اکنون عملیات گازرسانی به سه شهرک در جریان است، افزود: علاوه بر این شهرک های صنعتی؛ مطابق مصوبه شورای اقتصاد، ۷۶ واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان این شرکت در مسیر تحقق سیاست های کلان، اقدامات قابل توجهی رقم زده اند، ادامه داد: فعالیت های یادشده منجر به تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در حوزه رفع موانع تولید شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری (۳۱ شهر)، ۹۹.۸ درصد جمعیت روستای (۱۰۴۱ روستا)، ۱۵ شهرک صنعتی، ۹ ناحیه صنعتی و ۱۰۱۴ واحد صنعتی استان از نعمت گاز برخوردارند.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha