۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد

حق وردی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، از دولت خواست حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

به گزارش بازار، حسین حق وردی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: امروزه برهمگان مشخص شده است که تنها دلیل شکست توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه سیاست منطقه‌ای اقتدارآفرین جمهوری اسلامی ایران بوده است، اگر تروریست‌های جنایکاری که تحت عناوین متعدد و با طراحی و برنامه‌ریزی جنایکاران غربی و صهیونیستی قصد تسلط بر منطقه را داشته‌اند تار و مار شدند و امنیت منطقه‌ای کشورهای اسلامی حفظ شد و منافع ملی ما نیز در بهترین شکل ممکن تامین گردید مدیون فداکاری و از خود گذشتگی مدافعان حرمی بودیم که در یک جنگ جهانی نابرابر بر متحدان عبری، عربی و غربی فائق آمدند و همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

برخی عناصر داخلی از غلبه مدافعان حرم بر اتحاد عبری، عربی و غربی سرخورده شده‌اند
نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: گویا عناصری در داخل از شکست این توطئه‌ها بیشتر از ناکامان غربی و عبری سرخورده شده‌اند که بی‌محابا به این افتخارآفرینان غیرتمند می‌تازند اما صد البته فقط چهره واقعی خودشان را به مردم نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: به روح پر فتوح امام بزرگوار و شهدای سرافرازمان بخصوص به روان تابناک شهدای مقاومت به ویژه به ارواح پاک سرافرازان افتخارآفرین سلیمانی و همدانی درود می‌فرستیم و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را به ادامه راه پرافتخارشان موفق بدارد.

حق‌وردی اظهار کرد: ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان عرصه خدمت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بخصوص به رییس جمهور خستگی‌ناپذیر تبریک عرض می‌نمایم و از عملیاتی شدن بخشی از مصوبات سفر مبارک رییس جمهور محترم به غرب استان تهران به ویژه از استقرار فرمانداری ویژه در شهرستان شهریار سپاسگزارم و امید دارم با عنایت شخص آقای رییس جمهور سایر مصوبات سفر نیز به سرعت اجرایی گردد.

وی افزود: از بذل توجه دولت به ترمیم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تشکر کرده و به جد می‌خواهم که برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نیز اقدام شایسته‌ای انجام شود.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: در تورم افسارگسیخته کنونی افزایش فقط ۱۰ درصد به حقوق این بازنشستگان و کارمندان شریف دولت هیچ توجیه منطقی ندارد، لازم است حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری نیز متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان را ماهانه بپردازد
وی بیان کرد: در همین جا عدم واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی بعد از یکسال از بازنشستگی آنها را یادآور می‌شوم و از دولت می‌خواهم فکر اساسی برای پرداخت مطالبات قانونی این عزیزان داشته باشد. همچنین براساس مصوبه مجلس، دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان شریف و نجیب را ماهانه بپردازد که متاسفانه از اردیبهشت ماه تاکنون پرداخت نشده است.

جداسازی بخشی از معلمان با عنوان مهرآفرین و عدم اجرای رتبه‌بندی در مورد آنان خلاف مصوبه مجلس است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: از اجرای هرچند با تاخیر قانون رتبه‌بندی معلمان سپاسگزارم و از مسئولان مربوطه می‌خواهم طبق مصوبه مجلس، قانون رتبه‌بندی را درست و کامل اجرا کند. جدا کردن بخش عمده‌ای از معلمان با عنوان مهرآفرین و عدم اجرای رتبه‌بندی در مورد آنان خلاف مصوبه مجلس است.

مسئولان برای کمبود آب شرب شهرستان‌های شهریار و ملارد تدبیر اساسی بیندیشند
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمبود آب شرب در شهرها و روستاهای شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد به شدت مورد نارضایتی مردم شده است ضمن تشکر از اهتمام مسئولان برای اجرای پروژه انتقال آب شهرستان قدس و شهر باغستان یادآور می‌شوم تا دیر نشده برای کمبود آب شرب شهرستان‌های شهریار و ملارد نیز فکر اساسی شود. قطع طولانی و شبانه آب شرب که انحصاری برق استان تهران است شایسته مردم شریف این منطقه نیست.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha