۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تحقیق و تفحص متعلق به مدیریت قبلی فولاد است| از فضاسازی بدون مدرک دوری شود
عضو مجمع نمایندگان اصفهان در گفتگو با بازار:

تحقیق و تفحص متعلق به مدیریت قبلی فولاد است| از فضاسازی بدون مدرک دوری شود

نماینده مردم نطنز در مجلس تاکید کرد: تحقیق و تفحص متعلق به مدیریت قبل در فولاد بوده و زمان شروع آن نیز در دولت قبل است پس نباید علیه دولت و مدیریت فعلی هجمه وارد کرد.

رحمت اله فیروزی پوربادی درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ضرورت رسیدگی دقیق و سریع قوه قضاییه به گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، بیان کرد: اصل تحقیق و تفحص یکی از ابزار های نظارتی مجلس است که در جنبه های نظارتی از آن استفاده می کند. اما گزارش های تحقیق و تفحصی که تهیه می شود باید صحت آنها سنجیده شود. اگر مواردی رخ داده و تخلفاتی صورت گرفته باید با ارجاع گزارش در دادگاه ها به آن رسیدگی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: باید متناسب با جرمی که رخ داده و اتهامی که ثابت شده با متخلفان برخورد شود و از اینکه بدون مدرک و مستند فضاسازی صورت گیرد دوری شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از سوی دیگر نباید از تخلف ثابت شده ای حمایت کرد. امیدواریم قوه قضاییه با صلابت، قاطعیت و دقت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را بررسی کرده و هرجا که تخلف ثابت شده ای وجود دارد با آن برخورد کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: اکنون مرجع رسیدگی به این گزارش قوه قضاییه است که باید با دقت آن را بررسی کرده و اگر حقی از بیت المال تضییع شده است به آن رسیدگی کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این تحقیق و تفحص متعلق به مدیریت قبل در فولاد بوده و زمان شروع آن نیز در دولت قبل است پس نباید علیه دولت و مدیریت فعلی هجمه وارد کرد.

وی ادامه داد: اگر هم برخی از مسئولان فعلی در آن دوران مسئولیتی داشته و دستور خلافی دادند بحث آن جداست. اما شروع این تحقیق و تفحص در دولت و مدیریت قبل کلید خورده است.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha