۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
ترجیح مردم ارزان شدن قیمت کالاها به جای دریافت یارانه همراه با گرانی است
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

ترجیح مردم ارزان شدن قیمت کالاها به جای دریافت یارانه همراه با گرانی است

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: حذف ارز ترجیحی بدون ایجاد زیرساخت‌های آن بر زندگی مردم اثر منفی گذاشته است، در وضعیت فعلی بهتر است به جای پرداخت یارانه، قیمت کالاها به نرخ سال گذشته عرضه گردد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی پرداخت یارانه نقدی همراه با گرانی بوده است، گفت:طبیعی است پرداخت یارانه همراه با گرانی کالا مورد قبول اکثر مردم نیست بنابراین مهار تورم یک اولویت است.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد:در وضعیت فعلی باید با اتخاذ تدبیر و اجرای قانون، کالاها را به قیمت سال گذشته به دست مردم برسد تا حداقل کمی در تقویت معیشت تاثیرگذار باشد؛ ما ترجیح می‌دهیم حداقل قیمت کالاها در این شرایط ثابت بماند لذا ما نمایندگان مجلس از ابتدا گفتیم؛ حذف ارز ترجیحی به این شیوه اشتباه است و این اقدام کارشناسی شده نبود چراکه گران کردن چند قلم کالا بر قیمت هزار قلم کالای دیگر تاثیر خواهد گذاشت.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: حذف ارز ترجیحی بدون ایجاد زیرساخت‌های آن بر زندگی مردم اثر منفی گذاشته است لذا بارها مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده‌ام و معتقدم در وضعیت فعلی بهتر است به جای پرداخت یارانه، کالاها به نرخ شهریور سال گذشته عرضه شوند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شواری اسلامی افزود: بهتراست به جای پرداخت پول به مردم که نقدینگی را نیز در سطح جامعه افزایش می‌دهد قیمت کالاها ارزان و متعادل باشد.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha