۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
ریپل هنوز از وضعیت نزولی خارج نشده است| در کدام نقطه خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریپل هنوز از وضعیت نزولی خارج نشده است| در کدام نقطه خرید کنیم؟

قیمت ریپل در محدوده قیمتی بین ۰.۳۰ تا ۰.۴۰ دلار قرار داشته و با این حساب، هفتمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار در حال حاضر ۹۰ درصد کمتر از بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۷ معامله می شود.

به گزارش بازار، وضعیت ریپل همچنان تغییری نکرده و اوضاع این رمز ارز در بازار مساعد به نظر نمی رسد. در حال حاضر، قیمت ریپل در محدوده قیمتی بین ۰.۳۰ تا ۰.۴۰ دلار قرار داشته و با این حساب، هفتمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار در حال حاضر ۹۰ درصد کمتر از بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۷ معامله می شود.

بازار کریپتو پس از ماه‌ها نزول از روند بهبود خوبی برخوردار شدند. با اینحال، رد قیمت بیت کوین و اتریوم از مناطق بحرانی، فشار فروش را بار دیگر افزایش داده است. این باعث تقویت دیدگاه تحلیلگرانی شده که رسیدن به پایین‌ترین قیمت‌ها را برای کل بازار پیش‌بینی کرده و معتقدند هنوز کف قیمت بیت کوین مشاهده نشده است.
در زمان نگارش این گزارش، قیمت XRP روی ۰.۳۴ دلار معامله می شود. با اینحال، قیمت از ابتدای هفته تنها ۰.۳۲ درصد کاهش یافته است. حجن معاملات بازار اما نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران در حاشیه نشسته و در انتظار شکست هستند.

پیش بینی قیمت ریپل

ریپل هنوز از وضعیت نزولی خارج نشده است| در کدام نقطه خرید کنیم؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ریپل نشانه هایی از فاز انباشت نزولی طولانی مدت را نشان می دهد. شکست در محدوده ۰.۳۰-۰.۴ دلار باعث حرکت گسترده در این جهت خواهد شد. در حال حاضر، قیمت در میانه این محدوده معامله شده و منتظر حرکت بعدی بیت کوین است. اگر بیت کوین نتواند از بالاترین سطح روز دوشنبه عبور کند، قیمت ریپل احتمالاً پایین‌ترین محدوده را در ۰.۲۹-۰.۳۰ دلار دوباره آزمایش خواهد کرد.

بسته شدن کندل روزانه زیر ۰.۳۰ دلار پیش بینی قیمت ریپل را بسیار نزولی می کند. در چنین سناریوی نزولی، قیمت می تواند از سطح ۰.۲۲ تا ۰.۲۵ دلار حمایت شود که یک منطقه تقاضای عظیم برای این ارز به حساب می آید. از سوی دیگر، شکست بالای ۰.۴۰ دلار می تواند انگیزه کافی برای گاوها ایجاد کند تا سطح MA ۲۰۰ روزه را روی ۰.۵۵ دلار هدف قرار دهند.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha