۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
اجرای چهارمین مرحله رزمایش پویش ملی مشق احسان در آذربایجان شرقی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

اجرای چهارمین مرحله رزمایش پویش ملی مشق احسان در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از اجرای چهارمین مرحله رزمایش پویش ملی مشق احسان در سراسر سطح استان خبر داد.

به گزارش بازار، مصباح ربانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اقدامات ارزنده بنیاد احسان در حوزه‌های مختلف بر حسب نیازسنجی حمکرانی اجتماعی و متناسب بودن پویش‌ها با نیازهای روز جامعه، افزود: پویش مشق احسان همزمان با سراسر کشور در نیمه اول شهریور ماه اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: این بسته‌ها شامل کیف (متناسب هر بازه سنی و جنسیتی) دفترهای مختلف، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی، لیوان و جامدادی به ارزش ریالی هر بسته حدود سه میلیون ریال می‌باشد که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در معاونت اجتماعی اداره کل استان بحول و قوه الهی ۱۰.۰۰۰ بسته مشق احسان بین دانش آموزان در مناطق کم برخودار استان توزیع گردد.

وی در تشریح این خبر در باره نحوه شناسایی دانش آموزان درمناطق کم برخودار اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه‌های جهادی همکار ستاد در حوزه عدالت آموزشی، بسیج دانش آموزی استان، مساجد و مراکز نیکوکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) و گروه‌های فعال در عرصه عدالت آموزش و ارتباط ایشان با مدارس شناسایی و معرفی می‌شوند تا از این خدمات بهره مند شوند.

ربانی پیرامون راه‌های مشارکت در این حرکت مبارک گفت: هم میهنان خیر و نیک اندیش در صورت تمایل می‌توانند از راه‌های ذیل جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن این پویش و امر خیر مشارکت نمایند:

۱. غرفه‌هایی که توسط گروه‌های جهادی و مساجد در ۱۵ نقطه استان جهت دریافت مشارکت‌های مردمی برقرار خواهد شد.

۲. از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی EHSAN.IR

۳. از طریق کد دستوری #۱۵۴۰۳۰

۴. از طریق واریز وجه به حساب بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان استان

کد خبر: ۱۷۰٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha