۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
احتمال ریزش مجدد قیمت کاردانو در بازار| روند قیمت ADA در چه صورت صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش مجدد قیمت کاردانو در بازار| روند قیمت ADA در چه صورت صعودی خواهد شد؟

علیرغم رشد قیمت آلتکوین ها و بیت کوین در روز سه شنبه، رمزارز کاردانو همچنان وضعیت خوبی نداشته و احتمال ریزش آن زیاد است.

به گزارش بازار، علیرغم رشد قیمت آلتکوین ها و بیت کوین در روز سه شنبه، رمزارز کاردانو همچنان وضعیت خوبی ندارد. قیمت کاردانو طی سه ماه گذشته در محدوده ۰.۴۲-۰.۵۴ دلار معامله شده و پس از یک تلاش شکست خورده دیگر برای شکست روند قیمت در هفته گذشته، کاردانو مجددا در حال آزمایش پایین‌ترین محدوده قیمت خود است.

قیمت اکثر آلتکوین ها طی روزهای اول هفته جاری با کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم کاهش یافتند. ریجکت شدن دو ارز بزرگ بازار از مقاومت های کلیدی خود اعتماد سرمایه گذاران را متزلزل کرده و علیرغم پیشرفت قیمت امروز، ترس زیادی بر بازار حاکم شده و سرمایه گذاران با احتیاط بیشتری اقدام به خرید و فروش می کنند که این مساله از حجم معاملات بازار کاملا مشهود است.
در زمان نگارش این گزارش، قیمت کاردانو روی ۰.۴۶ دلار معامله می شود که با این حساب، دارایی اصلی پلتفرم قرارداد هوشمند چارلز هاسکینسون نسبت به دیروز ۰.۲ درصد افزایش یافته است. توکن ADA طی ۳ ماه گذشته در مقایسه با بزرگترین رقیب خود یعنی ETH عملکرد بسیار ضعیفی داشته است؛ چراکه قیمت دارایی بومی اتریوم در این مدت تقریبا دو برابر شده است.

پیش بینی قیمت کاردانو

احتمال ریزش مجدد قیمت کاردانو در بازار| روند قیمت ADA در چه صورت صعودی خواهد شد؟


همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح داده شد، به نظر می رسد قیمت کاردانو در محدوده باریکی از قیمت قرار داشته و پیشرفت چندانی نداشته است. با این حال، روند طولانی مدت قیمت جانبی کاردانو، سرمایه گذاران را خسته کرده و بسیاری از آنها در حال حاضر به سمت دارایی های دیگر رفته اند. اگر به شیوه نوسانگیری در بازار رمزارزها مشغول به فعالیت هستید، بهتر است قبل از باز کردن هر گونه موقعیت معاملاتی، منتظر شکست در یک جهت باشید.

بسته شدن روزانه قیمت کاردانو زیر محدوده ۰.۴۲ دلار، پیش بینی قیمت این رمزارز را نزولی می کند. از سوی دیگر، انتظار می رود که بازپس گیری سطح ۰.۵۴ دلار منجر به ایجاد یک حرکت صعودی بزرگ شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha