۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
۵۰ درصد مواد اولیه صنعت مبلمان وارداتی است
فیلم استان ها؛

۵۰ درصد مواد اولیه صنعت مبلمان وارداتی است

اردبیل- فعلگری، مدیرفروش مبلمان راحتی و سرویس خواب ماهان گفت: تقریبا ۵۰ درصد متریال های مورد استفاده در صنعت مبلمان وارداتی هستند و به همین خاطر نمی‌توان گفت که توان رقابت با تولیدات خارجی را داریم.

سجاد فعلگری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در این مجموعه ۲۳ نفر به صورت مستقیم فعال هستند و به صورت غیرمستقیم برای ۱۰۰ _ ۱۵۰ نفر اشتغالزایی داریم.

وی اظهار کرد: بازار هدف ما تک فروشی و نمایشگاه های دوره ای است و تقریبا واسطه ها را حذف کردیم و خدمات به مردم از درب کارخانه انجام می شود.

مدیرفروش مبلمان راحتی و سرویس خواب ماهان با بیان اینکه چوب های که در ساخت مبلمان استفاده می شود وارداتی هستند گفت: تقریبا ۵۰ درصد متریال های مورد استفاده در صنعت مبلمان وارداتی هستند و به همین خاطر نمی توان گفت که توان رقابت با تولیدات خارجی را داریم.

فعلگری افزود: در این بین مردم هم خرید اجناس خارجی را ترجیح می دهند و معتقدند که تولیدات خارجی هم کیفیت و هم عمر طولانی دارند.

وی با بیان اینکه معدود شرکت هایی در صنعت مبلمان در بحث صادرات فعال هستند گفت: باتوجه به نوسانات دلاری صادرات برای شرکت ها زیان ده است.

مدیرفروش مبلمان راحتی و سرویس خواب ماهان اظهار کرد: نوسانات اقتصادی کشور نیز روند کار تولیدکنندگان را مختل کرده و در نهایت باعث افزایش قیمت نهایی تولیدات نیز می شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha