۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
نماد امیران به زودی عرضه اولیه می شود
مرتضی اعلمی در گفتگو با بازار خبر داد؛

نماد امیران به زودی عرضه اولیه می شود

مدیرعامل اتکا گفت: سهام نماد امیران به عنوان شرکت سرمایه گذاری زیر مجموعه سازمان متعلق به اتکا، کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح است به زودی در بورس عرضه می شود.

بازار؛ گروه بورس: مدیرعامل اتکا در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه بزودی شرکت سرمایه گذاری امیران عرضه اولیه می شود، گفت: ترکیب سهامداری این شرکت سرمایه گذاری از سازمان اتکا و کارکنان نیروهای و بازنشستگان نیروهای مسلح است.
مرتضی اعلمی با تاکید بر اینکه سازمان اتکا دارای دارایی بین نسلی و متعلق به نیروهای مسلح است، افزود: به همین دلیل ورود شرکت های زیرمجموعه این سازمان به بورس مغایر با اساسنامه است.
او با نگاهی به معاملات نماد ایران در بورس اظهار کرد: در حال حاضر این شرکت سرمایه گذاری وابسته به اتکا در بخش های پتروشیمی، نفت و... به صورت سهامداری فعالیت دارد و سود سهام معاملات این نماد به عنوان عایدی سازمان صرف معیشت نیروهای مسلح می شود.
سازمان اتکا هم اکنون چند هلدینگ در بخش کشاورزی، صنایع غذایی و... دارد و با در اختیار داشتن ۱۰۰ فروشگاه زنجیره ای از بخش تولید تا توزیع فعال است.

گزارش تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه گروه سرمایه گذاری امیر (امیران) برای دوره۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با سرمایه ثبت شده ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال برگزارشد، منتشر شد.

سود خالص هر سهم شرکت ۳۱۰۹ ریال و سود نقدی هر سهم شرکت ۳۱۱ ریال و سود انباشته پایان دوره شرکت ۶,۳۱۱,۵۸۶ میلیون ریال است.

کد خبر: ۱۷۰٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha