۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
۲۳.۵ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی گلستان خلع ید شد
در گفتگو با بازار؛

۲۳.۵ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی گلستان خلع ید شد

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: طی یک سال گذشته ۲۳.۵ هکتار زمین در شهرک و نواحی صنعتی گلستان، خلع ید و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد:با توجه به پتانسیل روستای عطاآباد در زمینه تولید مبل، ناحیه صنعتی مبلمان در فاصله ۱.۵ این روستا راه اندازی می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان افزود: خط انتقال برق در این ناحیه اجرایی خواهد شد و ۲۰۰ کارگاه و واحد در این محل مستقر می شوند.

طبق گفته وی برای راه اندازی این ناحیه، ۱۴ هکتار زمین خریداری شده و در دست طراحی است.

شهمرادی اضافه کرد: در مکان فعلی، به دلیل ضعیف بودن زیرساخت ها و محدود بودن فضا، دستگاه های خدمات رسان برای فعالیت مشکل داشتند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: طی یک سال گذشته ۲۳.۵ هکتار زمین در شهرک و نواحی صنعتی استان، خلع ید و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

طبق گفته وی به ۵۵ نفر دیگر هم اخطار داده شده و باید تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

شهمرادی ادامه داد: گازرسانی به ناحیه صنعتی گمیشان، آخرین شهرک بدون گاز با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام و هفته دولت به بهره برداری می رسد.

طبق گفته وی ۱۰ هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی گلستان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: به ۷۳ واحد صنعتی گلستان که در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت کردند، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مالی شد.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha