۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
طراحی موتور ۳ سیلندر و گیربکس اتوماتیک در ایران خودرو
قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد

طراحی موتور ۳ سیلندر و گیربکس اتوماتیک در ایران خودرو

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو از طراحی موتور ۳ سیلندر، گیربگس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در این گروه صنعتی خبر داد.

به گزارش بازار، کیانوش پور مجبیب در مراسم رونمایی از کامیونت جدید ایران خودرو دیزل (آترین پلاس) با اشاره به پیگیری طرح تحول خودور در این شرکت وعده داد موتور ۳ سیلندر و گیربگس نیمه اتوماتیک تا پایان سال در این شرکت رونمایی شود.

وی افزود: ظرفیت تولید گیربگس ۶ سرعته هم امسال افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به بهره برداری از شبکه برق خودرو تا پایان سال در این گروه صنعتی افزود: خودروی تارای برقی هم نیمه دوم سال رونمایی می‌شود.

وی درباره صادرات خودرو گفت:هدف گذاری ایران خودرو جهش چشمگیر صادرات به عراق و جمهوری اذربایجان است، اما برنامه ریزی گسترده‌ای هم برای صادرات خودرو بویژه تارا به روسیه داریم.

وی همچنین وعده داد یک خودروی کلاس بی و خودروی ری را اوایل سال آینده روانه بازار شود.

پورمجیب همچنین از کاهش معوقات ایران خودرو خبر داد و گفت: میزان معوقات از ۲۰ هزار دستگاه به زیر ۵ هزار دستگاه رسیده است و تعهدات ایران خودرو هم ۲۲ هزار دستگاه کاهش یافته است.

قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه تولید خودرهای ناقص در ایران خودرو از اردیبهشت امسال متوقف شده است گفت: به غیر از سایت تبریز که ۸ هزار خودروی ناقص دارد، در سایر سایت‌ها خودروی ناقص به صفر ر سیده است.

وی افزود: از ابتدای سال ۲۳۵ هزار خودرو تحویل سازمان فروش شده که ۲۳۱ هزار دستگاه به مشتریان تحویل داده شده است.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha