۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
روش های نوین خرید سوغاتی، بهترین جایگزین برای روش های سنتی

روش های نوین خرید سوغاتی، بهترین جایگزین برای روش های سنتی

اگر به دنبال خرید سوغاتی شهرهای مختلف ایران هستید اما امکان سفر به این شهرها را ندارید، ما روشی برای خرید بدون واسطه سوغاتی شهرها بدون نیاز به سفر را معرفی می‌کنیم.

به گزارش بازار، خرید سوغاتی یکی از آداب و رسوم بخصوص ما ایرانی ها محسوب می‌شود. همه ما وقتی به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کنیم از همان ابتدا در فکر خرید صنایع دستی و خوراکی های محبوب آن شهر به عنوان سوغاتی و یادگاری از آن شهر هستیم.

سوغات و صنایع دستی استان های مختلف کشور عزیزمان به قدری زیبا و چشمگیر هستند که حتی گاها ما تصمیم به خرید این صنایع دستی، بدون سفر به استان و شهر مد نظر را می‌گیریم. مثلا کمتر خانمی پیدا می‌شود که به رومیزی های ترمه علاقه نداشته باشد و برای مناسبات گوناگون مانند عید نوروز به دنبال خرید این رومیزی ها نباشد. اما خب شرایط سفر به استان یزد و خرید رو میزی ترمه از این استان برای هرکس مهیا نیست!

اگر هوس خرید سوغاتی اعم از خوراکی های خوشمزه و صنایع دستی و استان های مختلف ایران را کرده‌اید اما شرایط سفر به این استان ها را ندارید، نگران نباشید. ما بهترین روش خرید سوغاتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش های نوین خرید سوغاتی، بهترین جایگزین برای روش های سنتی

فقط با چند کلیک به شهر مورد نظر سفر کرده و سوغات آن شهر را بخرید!

خرید سوغاتی و صنایع دستی شهرهای مختلف با روشی آسان

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که هوس خوردن باقلوای قزوین یا زیتون رودبار را کرده باشید، در این مواقع چه چاره‌ای اندیشیده اید!؟ احتمالا به دلیل مهیا نبودن شرایط سفر به قزوین و رودبار یا هر شهر دیگری، از خرید این سوغاتی های خوشمزه منصرف شده اید.

جالب است بدانید امروزه پیشرفت تکنولوژی حتی بر خرید سوغاتی نیز تاثیر داشته است. در حال حاضر شما هر وقت که اراده کنید می‌توانید تنها با چند کلیک هرآنچه هوس کرده اید، از انواع خوراکی ها گرفته تا صنایع دستی را خریداری نمایید.

با وجود سایت آنلاین خرید سوغات و صنایع دستی امکان مشاهده سوغات تمام شهرها و خرید بهترین نوع آن ها برای شما فراهم است. البته ما خرید سوغاتی از هر سایتی را توصیه نمی‌کنیم چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

خرید مطمئن و بدون واسطه سوغاتی

ای تحفه (etohfeh) همان سایت مطمئنی است که برای خرید سوغاتی شهرها می‌توانید به آن اعتماد کنید. با مراجعه به سایت ای تحفه متوجه خواهید شد که سوغات تک تک شهرهای ایران در آن عرضه می‌شوند و به این ترتیب می‌توان ابتدا مقایسه کرد و سپس سوغات مورد نظر را خرید.

کارشناسان ای تحفه در پروسه‌ای دقیق ابتدا صنایع دستی، خوراکی ها و به طور کلی سوغات شهرها و استان های کل کشور را شناسایی می‌کنند. سپس درباره تک تک تولیدکنندگان این سوغات ها تحقیق کرده و در نهایت به سراغ شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان صنایع دستی و خوراکی های هر شهر می‌روند.

نکته مهم این که تولیدکنندگانی که ای تحفه با آن ها همکاری می‌کند، از نظر مردم بهترین هستند. به عبارت دیگر ای تحفه به دنبال این است که ببیند شما چه برندی را می‌پسندید تا محصولات همان برند را به صورت مستقیم، عرضه کند.

با وجود ای تحفه خرید سوغاتی به صورت مستقیم از تولیدکننده، بدون این که نیاز باشد به استان و شهر مورد نظر سفر کنید کار آسانی خواهد بود. فقط باید اراده کنید تا محصول دلخواه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، به دست شما برسد.

روش های نوین خرید سوغاتی، بهترین جایگزین برای روش های سنتی

فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی شهرها

محصولاتی که در سایت ای تحفه عرضه می‌شوند:

با مراجعه به این سایت، قادر به خرید سوغاتی های دسته بندی شده در گروه های زیر خواهید بود:

  • آجیل و خشکبار؛ شاید با مشاهده آجیل و خشکبار در دسته بندی سوغات های ای تحفه، این مسئله در ذهنتان شکل بگیرد که آجیل را در همه شهرها می‌توان یافت! اشتباه نکنید آجیل نیز مانند هر خوراکی دیگری به شهرها و استان های خاص تعلق دارد. مثلا آجیل شور اصالتا متعلق به تبریز است. علاوه بر این در دسته بندی آجیل و خشکبار ای تحفه هر نوع آجیل و میوه خشک و خوراکی هایی که در دسته آجیل ها قرار می‌گیرند را می‌توان خریداری کرد.

  • شیرینی؛ تمامی شیرینی هایی که در ای تحفه عرضه می‌شوند به صورت مستقیم پس از سفارش گیری، توسط تولیدکننده به دست شما خواهند رسید.

  • صنایع دستی؛ بیشتر ما خرید سوغاتی را منحصر در صنایع دستی می‌بینیم. در ای تحفه صنایع دستی با بالاترین تنوع و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شوند. پس اگر به خرید صنایع دستی علاقه دارید حتما از این بخش از سایت دیدن فرمایید.

  • ترشیجات؛ در این گروه می‌توانید انواع ترشیجات، لواشک، رب انار، زیتون و ... که به برندهای شناخته شده تعلق دارند را بیابید و خریداری نمایید.

لبنیات، محصولات دریایی، انواع ادویه جات و محصولات گیاهی و نوشیدنی ها از دیگر سوغاتی هایی هستند که به صورت مستقیم و تازه در ای تحفه عرضه می‌شوند.

برای خرید سوغاتی های باکیفیت، تازه و مرغوب به صورت مستقیم از بهترین تولید کننده های محبوب کشور به سایت etohfeh.com مراجعه نمایید.

کد خبر: ۱۶۹٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha