۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
برگزاری همایش آشنایی با مفاهیم دانش بنیان در صنعت دارو
به همت گروه دارویی برکت انجام شد

برگزاری همایش آشنایی با مفاهیم دانش بنیان در صنعت دارو

همایش یک روزه آشنایی با مفاهیم دانش بنیان در صنعت دارو در گروه دارویی برکت برگزار شد.

به گزارش بازار؛ روز گذشته همایش یک روزه آشنایی با مفاهیم دانش بنیان در صنعت دارو با هماهنگی انجمن سرمایه گذاری خطر پذیر کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، اکبر برندگی مدیرعامل گروه دارویی برکت و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت های تابعه گروه دارویی برکت در محل هتل ارم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، اکبر برندگی مدیرعامل گروه دارویی برکت با اشاره به اینکه این رویداد در راستای آشنایی بیشتر اعضا با قوانین و مقررات، روش ها و ساز و کارهای موجود در حوزه دانش بنیان است، بیان کرد: انتقال تجربیات تبدیل شدن به مجموعه دانش بنیان و نحوه استفاده از مشوق های اکوسیستم فناوری از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

برگزاری همایش آشنایی با مفاهیم دانش بنیان در صنعت دارو

وی با اشاره به اینکه مزین شدن ۱۴۰۱ به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی از سوی مقام معظم رهبری به اهمیت فوق العاده اقتصاد دانش بنیانی اشاره دارد، اضافه کرد: گروه دارویی برکت با در اختیار داشتن شرکت های تولیدی، توجه ویژه ای به حوزه دانش بنیان دارد و از هر فعالیتی با این مشخصه در شرکت های تابعه خود حمایت می کند و تاکنون نیز فعالیت های ارزشمندی در این حوزه از طریق ارتباط با دانشگاه ها و گروه های بالینی در مجموعه انجام شده است.

برندگی ادامه داد: مورد ویژه اخیر که حاکی از این اهتمام است در دوره همه گیری کرونا و به ویژه در حوزه واکسن بود که منتج به تولید و اخذ مجوز تزریق عمومی واکسن کوویران برکت از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.

برگزاری همایش آشنایی با مفاهیم دانش بنیان در صنعت دارو

مدیرعامل گروه دارویی برکت تاکید کرد: بر این مبنا دو شاخصه اصلی دانش بنیان بودن را نخست منتفع شدن و بهره بردن مردم از نتایج و ثمرات حاصله از این تلاش ها و دوم شاخصه نفوذ و حضور در بازارهای صادراتی و ارز آوری این محصولات می دانیم. لذا گروه دارویی برکت مصمم است از کلیه تلاش ‌ها با مشخصات ذکر شده در مجموعه حمایت موثر کند.

کد خبر: ۱۶۹٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha