۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
تعیین حد نصاب برای معرفی بدهکاران بانکی منطقی نیست
نماینده مردم میانه در مجلس:

تعیین حد نصاب برای معرفی بدهکاران بانکی منطقی نیست

حسینی، نماینده مردم میانه در مجلس گفت: بانک های خصوصی و دولتی بدون لحاظ حد نصاب باید لیست بدهکاران بانکی را منتشر کنند.

به گزارش بازار، سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از قوه قضائیه درخواست دارم به گزارش دردآور و تکان دهنده تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه ورود کرده و آن را به سرعت مورد رسیدگی قرار دهد. اگر این گزارش مانند گزارش های قبلی بدون رسیدگی بماند، افکار و اعصاب مردم به شدت مکدر می شود.

نماینده مردم میانه در ادامه تذکر خود با اشاره به قانون واردات خودرو ادامه داد: از دولت و وزارت صمت درخواست دارم در تدوین آیین نامه اجرایی این قانون به گونه ای عمل نکند که قانون واردات خودرو ناکارآمد شود. برای حفظ خاصیت آن نباید آزادی واردات خودرو محدود به زمان معیین باشد و لازم است تا تعرفه های گمرکی به صورت منطقی لحاظ شوند.

وی افزود: بانک مرکزی باید بانک های کشور چه خصوصی و چه دولتی را موظف کند تا لیست بدهکاران خصوصاً ابربدهکاران را به صورت کامل منتشر کنند، سپس اقدامات لازم برای وصول مطالبات از محل اموال عمومی و بیت المال را در دستور کار قرار دهند. تعیین حد نصاب برای معرفی بدهکاران منطقی نیست، مگر بدهکاران زیر یکصد میلیارد تومان، اموال و پول مردم را دراختیار ندارند؟

کد خبر: ۱۶۹٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha