۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر بررسی می‌شود
سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر:

مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر بررسی می‌شود

همدان - سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر گفت: مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر بررسی می شود

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری علیصدر بررسی می شود، گفت: با توجه به تاکید استاندار همدان و انعقاد قرارداد با مشاور «شهریک» به منظور تهیه طرح برای منطقه نمونه گردشگری بین المللی علیصدر که در مالکیت شرکت است؛ مرحله سوم طرح برای بررسی به شرکت ارسال شده است.

وی افزود: مراحل بررسی و کنترل طرح با برگزاری جلسه کارشناسی و با حضور معاون امور عمرانی استاندار همدان و صاحب نظران دنبال خواهد شد.

تعیین تکلیف ۲۳۰ هکتار از اراضی تملک شده

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر بابیان اینکه با تهیه این طرح و تعیین تکلیف ۲۳۰ هکتار از اراضی تملک شده توسط شرکت علیصدر سرمایه‌گذاران می‌توانند بر اساس رویکرد طرح نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند، گفت: در آینده ای نزدیک در جوار غار علیصدر و اراضی پیرامون غار ظرفیت‌های جدیدی برای جذب گردشگران ایجاد خواهد شد.

مجیدی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تعریف منابع درآمدی پایدار برای شرکت بسنده نکردن شرکت تنها به درآمد فروش بلیط غار مورد توجه است.

استفاده از ظرفیت‌های نوین سرمایه گذاری و ثروت آفرینی

وی بر استفاده از ظرفیت های نوین سرمایه گذاری و ثروت آفرینی برای شرکت تاکید کرد و گفت: آموزش و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای بهره‌برداران و ارائه کنندگان خدمات در پیرامون غار علیصدر نیز مدنظر است.

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر گفت: برهمین اساس حوزه معاونت گردشگری شرکت علیصدر نسبت به برگزاری دوره های آموزشی به منظور ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به صاحبان غرفه و واحدهای تجاری و خدماتی در مجموعه علیصدر اقدام می کند.

مجیدی یادآور شد: با توجه به حضور سالانه بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در غار علیصدر و ارتقای سطح کیفی خدمات یکی از مطالبات گردشگران بوده است.

کد خبر: ۱۶٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha