۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
توزیع ۵۰۰ بسته معیشت و سلامت توسط سازمان منطقه آزاد ارس
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد

توزیع ۵۰۰ بسته معیشت و سلامت توسط سازمان منطقه آزاد ارس

تبریز- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی توسط پویش معیشت و سلامت ارس در بین اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن نریمان ظهر امروز در حاشیه توزیع این اقلام معیشتی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری درباره ایجاد رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا، سازمان منطقه ازاد ارس بهمراه بسیاری از سرمایه گذاران منطقه و امام جمعه ارس وارد عمل شد و ۵۰۰ بسته معیشتی و کالای سلامت محور  را تهیه و در بین محرومین و نیازمندان توزیع کرد.

نریمان با تاکید بر اینکه محور اصلی این پویش بخش خصوصی می باشد افزود: این بسته ها هر کدام  به ارزش شش میلیون ریال و شامل ۲۰ قلم کالا می باشد که پس از شناسایی افراد نیازمند تهیه و در بین آنها توزیع گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رکود که با شیوع ان در دنیا حاکم شد و منطقه ازاد ارس نیز از ان مستثنی نبود بسیاری از کارگران و تولید کنندگان دچار مشکل شدند که با مشارکت سازمان منطقه ازاد ارس، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ارس و امام جمعه شهر جلفا اقدام به راه اندازی پویش معیشت و سلامت ارس نمودند تا در این دوران به کمک افراد اسیب دیده از کرونا بپردازند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در خاتمه با اشاره به نامگداری سال جدید بنام جهش تولید خاطرنشان کرد: امسال  منطقه ازاد ارس در تهیه ملزومات مبارزه با ویروس کرونا نیز کارنامه درخشانی دارد و بسیاری از شرکتها و کارخانجات مستقر در منطقه ازاد ارس همزمان با شروع سال اقدام به تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شوینده و لباس های بیمارستانی جهت تامین نیاز کشور نمودند تا بتوانیم با اقدامات همه جانبه و در حد توان بر مشکلات و کمبودهای ناشی از شیوع ویروس کرونا فائق آییم.

کد خبر: ۱۶٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha