۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
ایجاد ۳۶۰ شغل جدید در حوزه صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ۳۶۰ شغل جدید در حوزه صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ایجاد ۳۶۰ شغل جدید در حوزه صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر در شهریور ماه امسال خبر داد.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بیشترین توان خود در سال جاری در حوزه صنایع و معادن و همچنین حوزه تجارت را بر ایجاد اشتغال گذاشته ایم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: اکنون ۲۵ طرح و پروژه در حوزه صنعت و معدن و تجارت در استان بوشهر در آستانه افتتاح قرار دارند که مجموعا ۳۶۰ شغل جدید ایجاد خواهند کرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: کارگاه و کارخانه تولید "ام.دی.اف" از طرح‌های مهم استان است که هفته آینده وارد مدار می‌شود و بیش از ۱۲۰ شغل ایجاد خواهد کرد.

صفوی اضافه کرد: بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی این مجموعه تولیدی و صنعتی هزینه شده و امیدوارم سایر واحدهای در دست اجرا نیز بزودی به تولید و اشتغال منجر شوند.

وی یادآور شد: اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر نیز از طرح‌های مهمی است که بهره‌برداری از آن موجبات ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: حمایت از تولیدکنندگان خرما بویژه در حوزه بسته بندی و صنایع تبدیلی و کمک به صادرات محصول نیز نقش بسزایی در تثبیت اشتغال دارد که تلاش‌های گسترده‌ای در این راستا صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha