۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
تصمیم سامسونگ برای استفاده از لنزهای ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی گلکسی S۲۳ اولترا
منابع آگاه خبر دادند؛

تصمیم سامسونگ برای استفاده از لنزهای ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی گلکسی S۲۳ اولترا

منابع مطلع و نزدیک به شرکت سامسونگ از استفاده احتمالی دوربین های ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت این شرکت بر روی مدل گلکسی S۲۳ Ultra خبر دادند. 

به گزارش بازار به نقل از ای تی نیوز کره جنوبی، منابع مطلع و نزدیک به شرکت سامسونگ از استفاده احتمالی دوربین های ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت این شرکت بر روی مدل گلکسی S۲۳ Ultra خبر دادند.

اما نکته قابل توجه اینجاست که سامسونگ تنها شرکتی نیست که تصمیم به استفاده از سنسورهای دوربین با رزرولوشن بسیار بالا بر روی گوشی های جدید خود را دارد. شرکت موتورولا که در مالکیت لنوو قرار دارد نیز قرار است در دور جدید از رقابت به راه افتاده در میان شرکت های بزرگ تولید کننده تلفن های همراه برای استفاده از لنزهای قدرتمند، در مدل X۳۰ Pro خود از لنزهای مشابه استفاده نماید.

اما دور رقابت مانند سال های اخیر بین دو شرکت سامسونگ و اپل قرار دارد. در حالیکه اپل در گوشی های آیفون ۱۴ خود از لنزهایی با حساسیت ۱.۹ میکرون بهره می برد، سامسونگ مدعی شده که لنز های جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی این شرکت حساسیتی بسیار بالاتر داشته و عدد آن را ۰.۶۴ میکرون اعلام کرده که به راحتی می تواند گوشی رقابت در قدرت لنزهای دوربین نصب شده بر روی گوشی های تلفن همراه را از رقیب آمریکایی خود برباید.

لازم به ذکر است، استفاده از دوربین های پر قدرت با کیفیت بالا به یکی از فاکتورهای مهم در رقابت تجاری میان دو شرکت سامسونگ و اپل طی سال های اخیر تبدیل شده و اکنون به نظر می رسد شرکت سامسونگ در پی افزایش اختلاف سطح تکنولوژی محصولات خود با اپل آمریکایی است. باید دید که واکنش اپل در پاسخ به این اقدام سامسونگ چه خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha