۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
ترخیص ۶۶ هزار تن برنج و روغن و اقلام ضروری مردم از گمرکات استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ترخیص ۶۶ هزار تن برنج و روغن و اقلام ضروری مردم از گمرکات استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از ترخیص ۶۶ هزار تن برنج و روغن و اقلام ضروری مردم از گمرکات استان بوشهر در ۴ ماه نخست سال جاری خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بویژه اقشار ضعیف مورد تاکید مدیران استان بوشهر قرار دارد.

وی افزود: معیشت بخش زیادی از مردم استان بوشهر وابسته به دریا و تجارت دریایی است و امسال برای رونق اقتصاد دریامحور از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ساماندهی کالاهای همراه ملوان (ته‌لنجی) یک اقدام‌موثر از سوی دولت سیزدهم است و شخص رئیس جمهور تاکید فراوانی بر حل این مساله به طور ریشه‌ای دارد.

باستین از ترخیص ۶۶ هزار تن برنج و روغن و اقلام ضروری مردم در گمرک‌بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۶۶ هزار تن برنج و روغن و چای و مواد غذایی ضروری مردم از گمرک استان بوشهر ترخیص و علاوه بر مصرف داخل استان، به سایر استان‌ها ارسال شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از توسعه تجارت دریایی بوشهر و قطر خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، نهایت بهره مندی را از رویداد مهم جام جهانی قطر خواهیم داشت و علاوه بر صادرات مواد غذایی و میوه و تره بار و وسایل بهداشتی، در بحث گردشگری نیز ورود خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۶۹٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha