۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
شتاب‌دهنده صادراتی «بیدار» در استان سمنان آغاز به کار کرد
در گفتگو با بازار؛

شتاب‌دهنده صادراتی «بیدار» در استان سمنان آغاز به کار کرد

شاهرود- نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه شتاب‌دهنده صادراتی «بیدار» در استان آغاز به کار کرد، گفت: توانمندسازی و توسعه شرکت‌ها در حوزه صادراتی هدف و محور این شرکت است.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه توانمندسازی و توسعه شرکت‌ها از طریق شتاب‌دهنده‌ صادراتی بیدار در استان سمنان میسر شده است، بیان داشت: نخستین نشست هم‌اندیشی توانمندسازی و توسعه صادرات از طریق شتاب‌دهنده‌ صادراتی بیدار با حضور مسئولان وموثرین حوزه صادرات استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شتاب‌دهنده‌ صادراتی «بیدار» در پارک علم و فناوری استان سمنان مستقر شده است، تاکید کرد: رسالت پارک های علم و فناوری در توسعه صادرات و استقرار شتاب‌دهنده‌ها به خصوص در حوزه صادرات از جمله مواردی است که در سال توسعه دانش بنیان ها، تولید و اشتغال مد نظر قرار دارد.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه شتاب دهنده ها می توانند چالش های صادراتی استان را نیز برطرف کنند، گفت: با توجه به داشته‌های ویژه استان سمنان، ظرفیت‌های خوب صادراتی به خصوص در بخش‌های دانش‍بنیان وجود دارد که تقویت آنها، نیاز است.

به گزارش بازار شتاب‌دهنده صادراتی بیدار توسط واعظیان و عسگری با موضوع توسعه و توانمندی صادرات، شتاب‌دهنده در زمینه صادرات، مدیریت صادرات داشته‌های استان سمنان، لزوم ایجاد بینش دانش صادراتی و تاکید بر توانایی SME ها در حوزه صادرات و ورود SME ها به عرصه صادرات با کمک شتاب‌دهنده‌ها تاسیس شده است.

گفتنی است تفاهم نامه پارک علم و فناوری استان سمنان با شتاب‌دهنده صادراتی بیدار امضا شده است.

کد خبر: ۱۶۹٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha