۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
افزایش پروازهای ایران و پاکستان به ۱۵ پرواز در هفته
سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد

افزایش پروازهای ایران و پاکستان به ۱۵ پرواز در هفته

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای ایران و پاکستان به ۱۵ پرواز هفتگی خبرداد.

به گزارش بازار، میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای ایران و پاکستان به ۱۵ پرواز هفتگی خبرداد.

رضوی اظهارداشت: در بیست و یکمین نشست کمیسیون مشترک ایران و پاکستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی ایران و وزیراقتصاد پاکستان به عنوان رئیس کمیسیون مذکور در حال برگزاری است، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگانی از وزارتخانه های امورخارجه، نفت، کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و ... نیز حضور دارند.

وی افزود: براساس مذاکرات صورت گرفته مابین روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و پاکستان افزایش همکاری های حمل ونقل هوایی دو کشور بحث و بررسی شد و توافقنانه سال های قبل در حوزه هوایی مورد تایید و افزایش پروازهای هر طرف به ۱۵ پرواز هفتگی مورد توافق قرار گرفت.

رضوی با اشاره به اینکه پروازهای باری بین دو کشور بدون محدودیت خواهد بود، افزود: پروازهای مسافری بین دو کشور از شهرهای اسلام آباد، لاهور، کراچی و کویته پاکستان و در ایران از شهرهای زاهدان، مشهد و فرودگاه حضرت امام(ره) انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همکاری های دو کشور در بخش های هوانوردی، فرودگاهی، آموزش، پشتیانی مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد ظرفیت های شرکت های دانش بنیان دو طرف مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با درخواست ویژه کشور پاکستان برای انتقال زائران شیعه پاکستان به عراق از طریق فرودگاه مشهد در ایام اربعین موافقت شد و مقرر شد انتقال زائران این کشور از طریق مرزی هوایی با ورود به مشهد و سپس به نجف و بالعکس انجام شود.

کد خبر: ۱۶۹٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha