۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
گردش چرخ‌های تولید کشور با همت کارگران میسر است
در پیامی تاکید شد؛

گردش چرخ‌های تولید کشور با همت کارگران میسر است

سمنان - استاندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی کاگر، گردش چرخ های تولید در کشور را به همت این قشر توانمند میسر دانست و بر رفع مشکلات صنفی کارگران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر صبح پنج شنبه و همزمان با اول ماه می، روز جهانی کارگر با صدور پیامی ضمن گرامی داشت این روز، نوشت: کارگران در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید» نامگذاری شده است تحقق‌بخش جهش تولید هستند.

در این پیام آمده است: استمرار مشاغل و گردش چرخ‌های تولید کشور که متاثر از شیوع کرونا در جامعه است، به همت و عزم راسخ کارگران دلسوز و متعهد ایران اسلامی، دوباره در مسیر افزایش تولید، گام‌های موثری برداشته و زمینه تحقق عملی جهش تولید را فراهم می‌کنند.

در این پیام آمده‌ است: کارگران خدوم و زحمت کش، در طول سالیان متمادیِ طی ‌شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با تعهد و غیرت مثال‌زدنی و همت والای خاص مردمان این مرز و بوم، همواره میدان‌دار فتح قلّه های افتخار و عزت بوده‌اند و با تلاش و پشتکار مثال زدنی موجبات دستیابی به توسعه پایدار را فراهم کرده و با خدمات صادقانه خود، تحرک زاینده، امید و اخلاصِ سازنده را به جامعه اهداء می‌کنند.

استاندار سمنان نوشت: ضمن ارج نهادن به مقام والای کارگر و گرامیداشت هفته کار و کارگر، این مناسبت مبارک را به پیشگاه جامعه کار و تولید استان تبریک عرض می‌کنم و رجاء واثق دارم هرگونه کوشش دراعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد ، همواره مورد لطف و تایید خداوند متعال و موجب احترام و سپاس مسئولان خدمتگزار و مردم شریف و آگاه این مرز و بوم خواهد بود.

کد خبر: ۱۶٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha