۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
۱۳۰ میلیارد تومان برای اسکله ریلی امیرآباد هزینه شده است
در گفتگو با بازار؛

۱۳۰ میلیارد تومان برای اسکله ریلی امیرآباد هزینه شده است

بهشهر- سعیدی پور، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصای امیرآباد گفت: تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان برای پروژه اسکله رو-رو ریلی هزینه شد و نیازمند اعتبار مجدد هستیم.

محمدعلی سعیدی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توسعه همکاری ها با کشورهای همسایه اظهار داشت: میزان ترانزیت از بندر امیراباد با کشورهای همسایه رشد قابل توجهی داشته است.

وی رشد عملیات تجاری و بندری را مثبت بیان کرد و بااشاره به امسال بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح ها تخصیص یافته است، افزود: پروژه های متعد سرمایه گذاری در بندر تعریف و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد اعتبارات جذب شده است، درباره پروژه اسکله رو- رو ریلی گفت: اعتبار این پروژه تمام شده است و در حال پیگیری هستیم تا اعتبار مجدد به آن تخصیص داده شود.

سعیدی پور اعتبار هزینه کرد برای پروژه اسکله ریلی را ۱۳۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: پیشرفت این پروژه در حال حاضر ۶۹ درصد است و امیدواریم با تامین اعتبار روند اجرای آن شتاب گیرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد همچنین با اشاره به رشد بالای ترانزیت خودرو به کشورهای حاشیه افزود: امسال تاکنون هزار دستگاه خودرو به کشورهای حوزه سی آی اس ترانزیت شده است.

کد خبر: ۱۶۸٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha