۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
 حدود ۵۷۰ سایت مخابراتی در استان زنجان وجود دارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

حدود ۵۷۰ سایت مخابراتی در استان زنجان وجود دارد

زنجان- شبستانی، مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه زنجان، از وجود ۶۰ دستگاه ADSL در استان زنجان خبر داد و گفت: حدود ۵۷۰ سایت مخابراتی در استان زنجان وجود دارد که به همه شهروندان سرویس ارائه می‌کنند.

حبیب‌الله شبستانی ظهر سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری بازار، با بیان اینکه سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه مرهون خبرنگاران است،گفت: ما هم در این حوزه مدیون خبرنگاران هستیم.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات منطقه زنجان با توجه به مسئولیت اجتماعی که دارد، هدفش خدمت‌رسانی به شهروندان است که باید رسانه‌ها در این خصوص همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه زنجان،گفت: جوامع برای توسعه نیازمند تعامل و همکاری همه بخش ها هستندو رسانه ها به عنوان یکی از ارکان مهم در توسعه هستند.

شبستانی تاکید کرد: انتشار خبرهای در حوزه مخابرات بیشتر شده و به نحو مقتضی منعکس شود.

وی از فعال بودن یک میلیون و ۵۵۰ سیم‌کارت همراه اول در استان زنجان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد ۲۵۰ سیمکارت همراه اول دائمی و باقی اعتباری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه زنجان، ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق بیش از ۵۰۰ سایت نصب شده در سراسر استان از سیگنال همراه اول استفاده کنند و سایر اپراتورها مانند ایرانسل نیز می‌توانند از بستر موجود در شرکت مخابرات منطقه زنجان بهره‌مند شوند.

شبستانی از وجود ۶۰ دستگاه ADSL در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: حدود ۵۷۰ سایت مخابراتی در استان زنجان وجود دارد که به همه شهروندان سرویس ارائه می‌کنند.

کد خبر: ۱۶۸٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha