۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
۲۲۰ دستگاه وسایل سرمایشی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛

۲۲۰ دستگاه وسایل سرمایشی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: تعداد ۲۲۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل کولر، پنکه ساده و پنکه دیواری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم پویش نسیم احسان اظهارکرد: در پویش نسیم احسان وسایل سرمایشی بین اقشار نیازمند و محروم توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در این مرحله تعداد ۲۲۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل کولر، پنکه ساده و پنکه دیواری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی توزیع می شود.

موسوی با اشاره به اینکه ارزش این وسایل سرمایشی ۶ میلیارد ریال است، گفت: مبلغ یک میلیارد ریال نیز برای تعمیر وسایل سرمایشی به گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام(ه) پرداخت می شود تا این مهم در خراسان جنوبی انجام صورت گیرد.

وی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری ستاد اجرایی در خراسان‌جنوبی در مبحث خدمات اجتماعی ۴ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است که ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی اظهارکرد: همچنین پویش لبخند احسان را برگزار کردیم که در این پویش خدمات دندانپزشکی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در مناطق محروم با کمک گروه‌های جهادی ارائه شد.

موسوی با بیان اینکه در آستانه سال جدید تحصیلی نیز پویش مشق احسان را برگزار خواهیم کرد، یادآور شد: در این پویش ۶ هزار بسته لوازم التحریر در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود.

وی گفت: زیر مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان(ره) در خراسان جنوبی ۴۰۰ گروه جهادی و سمن و خیریه دارد که در سایت بنیاد احسان ثبت نام کرده اند که پویش ها را با همکاری آن برگزار می کنیم.

کد خبر: ۱۶۸٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha