۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
۱۴۰۰ شغل در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ایجاد شد
در گفتگو با خبرنگار بازار بیان شد؛

۱۴۰۰ شغل در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ایجاد شد

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: یک هزار و ۳۹۲ نفر اشتغال در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان طی یک سال اخیر ایجاد شده است.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اقدامات یک سال اخیر شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای ارتقای سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال، بیان کرد: در بازه یک سال گذشته ۲۵۹ قرار داد از سوی واحدهای صنعتی در درون شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان معقد شده است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۲۱۰هکتار زمین به واحدهای جدیدالتاسیس تولیدی و صنعتی در درون نواحی و شهرک‌های صنعتی استان سمنان واگذار شده است، ابراز کرد: ۷۶ واحد صنعتی در این نواحی و شهرک‌ها، طی یک سال اخیر به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی توانست یک هزار و ۳۹۲ فرصت شغلی در استان ایجاد کند، ابراز کرد: توسعه کیفی و کمی تولید صنعتی از جمله راهبردهای شرکت محسوب می شود.

مجموعاً ۲۱۰ هکتار زمین به واحد های تولیدی و صنعتی در درون نواحی و شهرک های صنعتی استان سمنان واگذار شده است

باقری با بیان اینکه در یک سال اخیر واحدهای صنعتی که در در شهرک ها و نواحی استان سمنان مستقر شدند، روی هم ۴۱ هکتار اراضی را به خود اختصاص داده اند، گفت: در واگذاری اراضی واحد های صنعتی، حمایت از تولیدگران از جمله مسائل و اولویت‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای راه‌اندازی ۷۶ شرکت در درون شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: حمایت از تولید به خصوص دانش‌بنیان‌ها در زمره برنامه های شرکت شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: این شرکت ۱۲ شهرک و ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت نزدیک به هشت هزار هکتار را در درون خود جای داده است.

به گزارش بازار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور چندی پیش در سفر به استان سمنان اعلام کرده بود که واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اولویت دانش‌بنیان‌ها و به صورت شرایطی صورت خواهد گرفت. این یکی از مشوق های شرکت‌های شهرک‌های صنعتی برای ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال است.

کد خبر: ۱۶۸٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha