۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
آمادگی ۳۸ فرودگاه کشور برای اعزام زائران حسینی در ایام اربعین
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد

آمادگی ۳۸ فرودگاه کشور برای اعزام زائران حسینی در ایام اربعین

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی ۹ فرودگاه بین المللی و ۲۹ فرودگاه دارای مرز هوایی برای انتقال زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، غلامرضا رستمیان گفت: پس از اعزام و پذیرش مطلوب زائران خانه خدا در عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ در حال برنامه ریزی برای اعزام زائران حضرت اباعبدالله (ع) به عملیات اربعین هستیم.

رستمیان افزود: تاکنون جلسات متعددی در خصوص اعزام زائران اربعین برگزار شده و نماینده وزیر در این حوزه پیگیر امور مرتبط با اعزام زائران است.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها در خصوص زمان اعزام زائران به کشور عراق گفت: وزارت راه و شهرسازی تا این لحظه تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور را برای عملیات اربعین در نظر گرفته و تمامی شرکت‌های وابسته به وزارتخانه برای برگزاری مطلوب این عملیات بسیج شده اند.

رستمیان در خصوص اقدام فرهنگی - مذهبی شرکت فرودگاه‌ها در عملیات اربعین افزود: موکب‌های اربعین در فرودگاه‌هایی که آمادگی پذیرایی از زائران را داشته باشند، برپا خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات بهداشتی شرکت فرودگاه‌ها در مقابله با کرونا گفت: در عملیات اربعین مطابق با آخرین دستورات وزارت بهداشت پیش خواهیم رفت.

کد خبر: ۱۶۸٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha