۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
 جابجایی کالا در استان ایلام طی سال جاری ۴ درصد افزایش یافت
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:

جابجایی کالا در استان ایلام طی سال جاری ۴ درصد افزایش یافت

ایلام - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: جابجایی کالا در استان ایلام طی ۹ ماه سال جاری چهار درصد افزایش یافته است.

نورالله دلخواه در گفت و گو  با بازار اظهار داشت: شش هزار و ۷۱۰ نفر راننده فعال در ایلام وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۹۷۰ نفر در بخش حمل و نقل مسافر و چهار هزار و ۳۷۲ نفر در بخش حمل و نقل کالا به هموطنانمان خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود : ۵۱ شرکت حمل و نقل کالا در حال حاضر در ایلام فعال هستند که از این تعداد ۱۷ شرکت حمل سیمان، ۱۱ شرکت حمل مواد سوختی و ۲۴ شرکت حمل کالای عمومی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام تصریح کرد: بر اساس آمار موجود در ۹ ماهه سالجاری میزان یک میلیون و ۶۷۸ هزار تن کالا در ایلام جابجا شده نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان چهار درصد و از لحاظ درآمد ۶۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

دلخواه گفت: این میزان کالا طی ۱۰۴ هزار و ۶۷۸ بارنامه در استان جابجا شده است.

وی بیان کرد: عنایت به لزوم ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای کاربران جاده‌ها به ویژه استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای و با توجه به سهم عمده جابجایی بار از طریق جاده‌ها در کشور، کاهش تخلفات مربوطه از طریق افزایش نظارت و رسیدگی به آنها، از دغدغه‌های مهم و اساسی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha