۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
گزارش وضعیت سرمایه گذاران شیبا - آیا پامپ عجیبی در راه است؟

گزارش وضعیت سرمایه گذاران شیبا - آیا پامپ عجیبی در راه است؟

در چند هفته اخیر، به نظر می‌رسد که افراد زیادی در مورد خرید شیبا صحبت می‌کنند.

به گزارش بازار، در چند هفته اخیر، به نظر می‌رسد که افراد زیادی در مورد خرید شیبا صحبت می‌کنند. چه اتفاقی برای شیبا در حال رخ دادن است؟ آیا همانطور که قیمت آن در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت و چند برابر شد، باز هم می‌تواند به اوج قیمت‌های قبلی خود برسد؟

بررسی عملکرد شیبا اینو از ابتدا تا کنون

شیبا اینو در آگوست سال ۲۰۲۰ توسط یک ناشناس به نام ریوشی و به عنوان یک شوخی ایجاد شد. داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که این توکن برای اولین بار با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۴ دلار شروع به فعالیت کرد و از آن زمان دو افزایش قیمت قابل توجه داشته است. اولین مورد در ۴ مه ۲۰۲۱ اتفاق افتاد که بیش از ۱۰۰۰ ٪ افزایش یافت که با همین قیمت، شیبا توانست بسیاری از افراد را میلیونر کند! افزایش قیمت دوم در ۳ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شد. این افزایش قیمت به دلیل تایید و حمایت افراد مشهور بزرگ مانند ایلان ماسک رخ داد. در نهایت شیبا در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ به اوج قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار رسید.

گزارش وضعیت سرمایه گذاران شیبا - آیا پامپ عجیبی در راه است؟

بررسی وضعیت فاندامنتال ارز شیبا

شیبا در بلاکچین اتریوم به عنوان یک توکن ERC-۲۰ منتشر شد. شیبا اینو اولین پروژه‌ای بود که توزیع عادلانه و کامل توکن‌ها را انجام داد به صورتی که در اکوسیستم آن توسعه دهندگان دارای توکن شیبا نیستند.

توسعه دهندگان شیبا می‌خواهند آن را به یک اکوسیستم غیرمتمرکز تمام عیار تبدیل کنند و ۱۰۰ ٪ از حقوق را به جامعه منتقل کنند تا به این ترتیب پروتکل آن بدون داشتن حاکم مدیریت شود. این شبکه علاوه بر توکن شیبا دارای دو توکن دیگر Bone و Leash نیز هست.

از میان پروژه‌های شیبا از جمله (Shiboshi برای NFTS) و (Shibaswap صرافی) که قبلاً اعلام شده بود، Shibarium بیشترین توجه را جلب کرده است. شیباریوم یک راه حل بلاکچین لایه ۲ است که در آن توکن‌های شیبا به L۲ منتقل می‌شوند که یکی از اهداف اصلی آن کاهش هزینه‌ها و سرعت معاملات شیبا است. اکوسیستم شیبا در نقشه راه خود، پروژه‌هایی مانند Shib: The Metaverse و The Shiba Inu Game را نیز به شبکه خود اضافه کرده است.

بررسی وضعیت تکنیکال شیبا اینو

به طور کلی، روند قیمتی توکن شیبا برای کوتاه مدت صعودی است که این نشان دهنده حرکت مثبت در بازار است. بیشتر شاخص‌های فنی شیبا اینو در حال حاضر صعودی بوده و اندیکاتورهای RSI، MACD، BB همگی نشان دهنده روند مثبت برای شیبا هستند.

شایان ذکر است با اینکه در نمودار هفتگی، قیمت شیبا صعودی است اما کندل‌های قیمتی نشان از صعودی قدرتمند ندارند. با این حال، پیش بینی اینکه تا چه سطحی افزایش قیمت خواهد داشت، اندکی دشوار است. به صورت تکنیکال سطح ۰.۰۰۰۰۲ دلار در بلند مدت یک مقاومت مهم برای شیبا محسوب می‌شود.

چنانچه علاقمند به پیش بینی قیمت آینده ارز شیبا هستید، پیشنهاد میکنیم تحلیل تکنیکال و فاندامنتال این ارز را در وبسایت ایرانیکارت دنبال کنید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که جمعی از متخصصان در ایرانیکارت تلاش می‌کنند تا تحلیل‌ها و مطالب به روز بازار ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار دهند. در همین راستا، شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای ارز شیبا را در ایرانیکارت مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید علاوه بر شیبا بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال دیگر را نیز بدون پرداخت کارمزد پلتفرم، معامله کنید.

گزارش وضعیت سرمایه گذاران شیبا - آیا پامپ عجیبی در راه است؟

آینده ارز شیبا اینو

اگرچه شیبا اینو فقط به عنوان یک میم توکن شناخته می‌شود اما محبوبیت روزافزون آن و علاقه مردم به سرمایه‌گذاری در آن، می‌تواند آینده‌ای متفاوت را رقم بزند. زیرا علی رغم اینکه در حال حاضر قیمت قابل توجهی ندارد اما به لطف محبوبیت آن، در آینده می‌تواند حرکت‌های بزرگی در بازار ارز دیجیتال داشته باشد.

وبسایت‌های برتر تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال پیش بینی می‌کنند شیبا اینو دوباره جهش قیمت خواهد داشت. چرا که شیبا اینو به صورت مداوم توکن سوزی می‌کند. توکن سوزی با کاهش عرضه و تقاضا تاثیر بسزایی در ارزش شیبا خواهد داشت.

از طرف دیگر آپدیت شیباریوم و سایر آپدیت‌هایی که در آینده نقشه راه آن‌ها است، موجب پیشرفت پلتفرم شیبا اینو و تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذاری مناسب می‌شود.

با توجه به نوآوری‌های این پلتفرم پیش بینی‌های زیادی برای ارزش شیبا وجود دارد و برخی کارشناسان پتانسیل رشد آن را طی چند سال آینده ۱۰۰٪ می‌بینند با این حال سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در شیبا، تحقیقات خود را انجام دهند.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که دانستن قیمت تقریبی شیبا در آینده مفید است اما مانند هر ارز دیگر، باید تجزیه و تحلیل خود را در مورد عملکرد قیمت انجام دهید.

سخن آخر

اکثر کارشناسان موافق هستند که توکن شیبا اینو آینده خوبی دارد، زیرا از حمایت فعال اکوسیستم خود برخوردار است. اگر قیمت شیبا اینو با نرخ فعلی خود به افزایش ادامه دهد، سرمایه‌گذاری فوق العاده ارزشمندی خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۸٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha