۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک های صنعتی پیش بینی شده است
معاون اقتصادی استانداری گلستان:

۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک های صنعتی پیش بینی شده است

گرگان- دهنوی، معاون اقتصادی استانداری گلستان از پیش بینی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک های صنعتی از منابع استانی و ملی خبر داد. 

سید محمد دهنوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و از اعتبارات عمرانی استان هم بالای ۱۰۰ میلیارد تومان برای شهرک های صنعتی گلستان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید این که شهرک های صنعتی گلستان باید از این حالت خارج شود، ادامه داد: وقتی سرمایه گذار به یک شهرک صنعتی می رود و شرایط موجود و نبود زیر ساخت های مناسب را می بیند عقب نشینی می کند.

دهنوی ادامه داد: ایجاد و تکمیل زیرساخت های مناسب مثل آب، برق و جاده های دسترسی جزو برنامه های توسعه ای گلستان در سال جاری است و بخش اول این مشکلات که در خصوص فاضلاب شهرک ها بوده در چند شهرک صنعتی درحال رفع شدن است.

معاون اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: عقب ماندگی زیرساخت هایی که در سال های مختلف در توسعه شهرک های صنعتی وجود دارد باید رفع شود تا به توسعه گلستان کمک کند.

وی افزود: فاز دو شهرک صنعتی در گنبدکاووس سال ها در دستور کار بوده است و پیشرفتی نداشته است و شهرک ویژه اقتصادی اترک در گلستان برای رسیدن به استانداردهای لازم زمان زیادی نیاز دارد.

دهنوی با بیان اینکه ظرفیت بعضی از شهرک های صنعتی تکمیل شده، گفت: در بعضی موارد چون زیر ساخت های لازم وجود ندارد به سرمایه گذار خارج از شهرک ها مجوز داده شده است.

کد خبر: ۱۶۸٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      0 0
      آقای استاندار به ریس بنیاد مسکن بگین زمین های روستایی که چند سال است که کشاورزی نمی‌شود را تو بافت ببرند تا مردم زندگی کنند