۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
ذخیره کالاهای اساسی بیش از نیاز مردم آذربایجان غربی/ فعالیت ۱۰۰ گروه بازرسی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

ذخیره کالاهای اساسی بیش از نیاز مردم آذربایجان غربی/ فعالیت ۱۰۰ گروه بازرسی

ارومیه- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هم اکنون کالاهای اساسی بیش از نیاز آذربایجان غربی ذخیره شده و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا بابایی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری آذربایجان غربی با اشاره به ذخیره کالای اساسی در استان گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بیش از نیاز استان ذخیره سازی شده و هیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد و هرگونه افزایش قیمت کالاها خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار غیر قانونی و تخلف است.

وی ادامه داد: این کالاها در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف ها برای استفاده عموم مردم با نرخ و قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است که در صورت مشاهده هرگونه توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.

بابایی همچنین از فعالیت ۱۰۰ اکیپ بازرسی در استان گفت: اکیپ های بازرسی در طرح ضیافت، تمام عملکرد واحد های صنفی و غیرصنفی را در سطح عرضه، تولید، توزیع و خدمات مورد رصد و پایش قرار خواهند داد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در خصوص تولید و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا ویرس عنوان کرد: خوشبختانه در خصوص انواع محلول های ضد عفونی کننده در استان مشکلی وجود ندارد به دلیل اینکه بیش از حد نیاز تولید می گردد و انواع ماسک مورد نیاز مردم از استان های تولید کننده تأمین شده است که از هفته آینده جهت توزیع برای عموم تحویل داروخانه ها خواهد شد.

وی همچنین در ادامه از ممنوعیت پخت نان مخصوص در استان خبر داد و گفت: بنا به توصیه های بهداشتی و حجم زیاد شکایات و درخواست مردمی با تصویب ستاد تنظیم بازار استان، پخت نان مخصوص در نانوایی های استان تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

بابایی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص ممنوعیت پخت نان مخصوص تا پایان ماه مبارک رمضان تمام نانوایی های ملزم به رعایت قانون صنفی نانوایان و فروش با قیمت مصوب ابلاغیه اتحادیه نانوایان هستند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و پخت نان مخصوص در نانوایی های استان مطابق قانون صنفی و به صورت جدی با متخلفین برخورد خواهد شد و همچنین هم وطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایان و صنفی از اطریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha