۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
هاب شتر و صنایع وابسته در یزد راه‌اندازی می شود
از سوی ستاد اجرایی حضرت فرمان امام(ره) یزد؛

هاب شتر و صنایع وابسته در یزد راه‌اندازی می شود

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان یزد از ایجاد هاب شتر و صنایع وابسته از سوی ستاد در آینده نزدیک در یزد خبر داد.

علی‌اکبر محمدپناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استانداری یزد این طرح به زودی اجرا می شود.

وی عنوان کرد: مدیران عامل هلدینگ کشاورزی و شرکت پردیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هیئت همراه از مناطق جانمایی شده پیرامون طرح‌های ایجاد هاب شتر و صنایع وابسته در استان یزد بازدید کردند.

محمدپناه بیان کرد: همتی، مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و حیدری، مدیرعامل شرکت پردیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و هیئت همراه در سفر به استان یزد، از شهرستان‌های بافق، بهاباد، اردکان ‌و ابرکوه، اراضی کشاورزی و مستعد ایجاد هاب شتر و مراکز پرورش شتر و اصلاح نژاد بازدید کردند.

وی ادامه داد: در پایان این سفر در جلسه‌ای با حضور استاندار یزد و سایر مسئولان استان، اهداف و نتایج سفر مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و مقرر شد بزودی طی تفاهم‌نامه‌ای، هاب شتر و صنایع وابسته برای اشتغالزایی توسط این ستاد در استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha