۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
 دارو و واکسن های دام و طیور به اندازه نیاز مازندران وجود دارد
مدیرکل دامپزشکی مازندران:

دارو و واکسن های دام و طیور به اندازه نیاز مازندران وجود دارد

آمل - مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: مشکلی برای تامین دارو و واکسن های دام، طیور و آبزیان نداریم و در حد نیاز استان این داروها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین رضوانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند عرضه دارو و مواد بیولوژیک دامی در آمل با بیان اینکه برای تامین دارو و واکس های دام، طیور و آبزیان مشکلی نداریم گفت: برای پایداری در تولید باید از احتکار و گران فروشی در عرضه داروهای دام و طیور خوداری کرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان دامپزشکی بر نحوه و پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی در قالب اکیپ های مشترک با دستگاه های مختلف نظیر صمت و تعزیرات حکومتی نظارت دارند به برخی افراد سودجو هشدا دارد که از احتکار و گران فروشی پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: برخی افراد سودجو در حوزه صنعت دام، طیور و آبزیان که سلامت جامعه را نشانه گرفته اند بدانند که برخورد قانونی لازم با متخلفات صورت می گیرد و اجازه نمی دهیم سلامت دام ها و جامعه انسانی دچار تهدید شود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران یادآور شد: در حال حاضر دارو و مواد بیولوژیک دامی به اندازی کافی در استان وجود دارد و در توزیع عادلانه آن باید نظارت صورت گیرد.

کد خبر: ۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha