۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۶
راه‌اندازی نخستین پارک دانش‌بنیان جنوب کشور| تخصیص ۳۷۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد سرچشمه در بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی نخستین پارک دانش‌بنیان جنوب کشور| تخصیص ۳۷۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد سرچشمه در بوشهر

بوشهر- هاشمی مدیر عامل پالایشگاه جم با اشاره به راه‌اندازی نخستین پارک علم و فناوری و دانش بنیان در جنوب کشور از تخصیص ۳۷۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد سرچشمه خبر داد.

سید مهدی هاشمی در حاشیه نشست با اهالی رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در رشد و اعتلای استان و کشور بر کسی پوشیده نیست و تقویت رسانه‌ها موجب پیشرفت و توسعه می‌شود.

وی افزود: نقدهای مشفقانه اهالی رسانه موجب شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردمی می‌شود و اگر رسانه‌ها پویا و سرزنده باشند خیلی از مشکلات رفع می‌شود.

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم خاطر نشان کرد: پالایشگاه جم در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی عملکرد قابل دفاعی داشته و برای محیط پیرامونی پروژه‌های عام‌المنفعه متعددی اجرایی کرده است.

هاشمی از تخصیص ۳۷۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد سرچشمه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۶۰ میلیارد تومان به کارفرما پرداخت شده و ۲۱۳ میلیارد تومان نیز مصوب شده که در موعد مقرر در اختیار وزارت نیرو به عنوان کارفرمای پروژه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: سد سرچشمه تاکنون ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان امسال وارد مدار شود.

مدیر عامل پالایشگاه جم ابراز داشت: نخستین پارک علم و فناوری و دانش بنیان در جنوب کشور با همکاری پالایشگاه جم و با مشارکت ۲ وزارتخانه نفت و علوم و ۳۰ شرکت فناور برجسته کشوری بزودی احداث و راه‌اندازی می‌شود.

هاشمی گفت: بدون تردید راه‌اندازی این پارک دانش بنیان گامی در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت کسب و کار در منطقه است.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha