۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
حادثه مرگبار برای کارگران مزارع گوجه فرنگی در دشتستان| ۲ کشته و ۱۵ مصدوم در تصادف مینی بوس کارگری
امکانات ضعیف و مرگ کارگران فصلی؛

حادثه مرگبار برای کارگران مزارع گوجه فرنگی در دشتستان| ۲ کشته و ۱۵ مصدوم در تصادف مینی بوس کارگری

بوشهر- بر اثر حادثه تصادف و سقوط مینی بوس حامل کارگران فصلی مزارع گوجه فرنگی به دره در دشتستان، دو نفر از کارگران کشته و ۱۵ کارگر مصدوم شدند.

ماریا خویش دوست رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به سقوط مینی بوس حامل کارگران فصلی مزارع گوجه فرنگی تنگ ارم دشتستان اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام واژگونی مینی بوس حامل کارگران فصلی، شش دستگاه آمبولانس مجهز و با کیفیت در کمترین زمان ممکن در محل حادثه در بخش ارم حاضر شدند.

وی افزود: با تلاش پرسنل تلاشگر اورژانس، تعداد زیادی از مصدومان با اعزام به بیمارستان شهید گنجی و سایر مراکز درمانی، نجات پیدا کردند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خاطر نشان کرد: متاسفانه دو نفر از کارگران به دلیل شدت جراحات وارده در نخستین لحظات تصادف جان باختند.

خویش دوست تصریح کرد: بیش از ۱۵ نفر از کارگران این حادثه با تلاش پرسنل خدوم اورژانس دشتستان، نجات پیدا کردند و اکنون عملیات امداد آنها و نجات کامل مصدومان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، مینی بوس حامل ۲۲ نفر از کارگران شاغل در مزارع گوجه فرنگی تنگ ارم در مسیر پشت پر به ارم در محور کوهستانی منطقه دچار حادثه شدند که ۲ نفر جان باختند و ۱۵ نفر نیز دچار جراحت و مصدومیت شدند.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha