۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
۱۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه سفر رئیس جمهور به گلستان تخصیص یافت
در گفتگو با بازار؛

۱۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه سفر رئیس جمهور به گلستان تخصیص یافت

گرگان- عابدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت که در سال ۱۴۰۰ مبلغ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب در سفر رئیس جمهور به گلستان به صورت نقدی تخصیص یافت.

قدرت الله عابدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: مبلغ تعیین شده به عنوان تعهدات دولت در سفر برای سال ۱۴۰۰ رقم ۸۰۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ بیش از چهار هزار و ۹۸۰ میلیون تومان، در سال ۱۴۰۲ سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۳ مبلغ دو هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۴ مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: درصدی از اعتبارات پیش بینی شده برای امسال در سال ۱۴۰۰ اختصاص یافت که معادل هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان تخصیص نقدی داشتیم.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه آب تخصیص یافت که ۱۵۰ میلیارد تومان برای آبرسانی مرکز استان و دست یابی به منابع آب شرب جدید بوده است.

عابدی افزود: ۵۲۶ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۵۰۴ میلیارد تومان در سفر مصوب شده است که علاوه بر آن ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی، ۴۵۰ میلیون یورو برای نیروگاه علی آبادکتول و ۷۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به استان اختصاص خواهد یافت.

وی از ابلاغ مبلغ هزار میلیارد تومان برای نجات خلیج گرگان خبر داد و گفت: با تخصیص بخشی از این مبلغ عملیات اجرایی دستور رئیس جمهور در شمال غربی گلستان در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان اضافه کرد: برای میگوی گمیشان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و برای سد نرماب هم هزار میلیارد تومان در سفر اختصاص داده شد.

عابدی گفت: در بخش جهاد کشاورزی ۱۴ مصوبه با سه هزار و ۸۷۱ میلیارد تومان، در بخش راه و شهرسازی هفت پروژه با اعتبار دو هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان، در بخش وزارت نیرو دو هزار و ۷۵ میلیارد تومان پروژه و در بخش سلامت پنج مصوبه با هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان داشتیم.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha