۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
کاهش قیمت برخی خودروها با افزایش عرضه
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو خبر داد

کاهش قیمت برخی خودروها با افزایش عرضه

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: هر خودرویی که توسط خودروسازان بیشتر به بازار عرضه شده در بازار کاهش قیمت داشته است.

به گزارش بازار، سعید موتمنی با اشاره به آخرین وضعیت قیمت خودروها در بازار گفت: طی ۸۰ روز گذشته قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده است، اما طی چند هفته اخیر قیمت برخی از خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور در بازار کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو افزود: قیمت کوئیک بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان کاهش یافته و به حدود ۲۰۲ میلیون تومان در بازار رسیده است، همچنین قیمت ۲۰۷ MC اتومات سقف قرمز که در تیرماه امسال حدود ۵۷۰ میلیون تومان بود به ۵۰۸ میلیون تومان رسیده است.

موتمنی بیان کرد: قیمت خودروهایی مانند ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ نیز اختلاف قیمتی نسبت به دو ماه پیش نداشته و قیمت این خودروها در بازار تقریبا ثابت بوده است.

وی در مورد دلایل کاهش قیمت برخی از خودروها گفت: هر خودرویی که توسط خودروسازان بیشتر به بازار عرضه شده در بازار کاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران بیان کرد: در مجموع قیمت‌ها تابع عرضه و تقاضاست و هر کالایی در بازار بیشتر عرضه شود، واسطه‌گری کم و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha