۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
احتمال جهش قیمت برای رمزارز «تزوس»| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال جهش قیمت برای رمزارز «تزوس»| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

با پیشروی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت رمز ارز تزوس نیز در مسیر صعودی قرار داشته و قیمت این توکن در حال حاضر از سطح بحرانی عبور کرده است.

به گزارش بازار، با پیشروی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت رمز ارز تزوس نیز در مسیر صعودی قرار داشته و قیمت این توکن در حال حاضر از سطح بحرانی عبور کرده است.

محدوده ۱.۸۰-۱.۹۰ دلاری طی هفته های اخیر، به عنوان مقاومتی مهم برای توکن XTZ عمل کرده است. بازپس گیری این سطح ممکن است باعث حرکت صعودی بزرگی در حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد شود. با این وجود، قیمت باید با ورود به محدوده بالای این منطقه، شکست را تأیید کند.

پیش بینی قیمت تزوس

احتمال جهش قیمت برای رمزارز «تزوس»| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت تزوس نشان دهنده تشکیل مثلث متقارن بوده و قیمت همچنین در بازه زمانی روزانه یک پرچم خرسی را تشکیل داده است. سقوط به زیر پرچم خرسی می تواند قیمت توکن XTZ را به زیر ۰.۹۰ دلار برساند. اگرچه قیمت از گُوِه متقارن خارج شده، اما همچنان فاقد حجم است. لذا گاوها برای ایجاد جهش در قیمت تزوس باید فعالانه عمل نمایند.

چنین جهشی پیش بینی قیمت ۲.۳۲ دلاری تزوس را به واقعیت تبدیل کرده و به معنای افزایش ۲۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی ۱.۸۹ دلار خواهد بود. اگر پتانسیل لازم برای جهش قیمت وجود داشته باشد، قیمت ممکن است حتی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را که در حال حاضر روی ۲.۵۴ دلار است را پشت سر گذاشته و از آن عبور نماید.

با این حال، اقدام قیمت بیت کوین نیز باید در طول شکست نظارت شود، زیرا یک حرکت نزولی ناگهانی در قیمت بزرگترین رمرزارز بازار می تواند کنترل بازار را در اختیار خرس ها قرار دهد. برای جلوگیری از چنین سناریویی، در نظر گرفتن حد ضرر زیر ۱.۷۵ دلار می تواند کمک شایانی به انجام یک معامله کم خطر برای شما کند.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha