۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
۵۰درصد زمین های شهرک صنعتی کردکوی معارض دارد
یک فعال اقتصادی:

۵۰درصد زمین های شهرک صنعتی کردکوی معارض دارد

گرگان- یوسفی، مدیرعامل کارخانه فرآورده های کشاورزی بهاران گلستان گفت: ۵۰درصد زمین های شهرک صنعتی کردکوی معارض دارد.

امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۵۰ درصد زمین های شهرک صنعتی معارض دارد، اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی در حال پیگیری برای رفع این مشکل است اما بعد از ۱۰ سال این مشکل حل نشده است.

مدیرعامل کارخانه تولید فرآورده های کشاورزی شرکت بهاران پیمان گلستان گفت: در همان ابتدای کار مبلغ کامل پول زمین از تولید کننده گرفته می شود؛ حتی برای یک قطعه زمین دو بار پول پرداخت کردیم اما هنوز سندی برای ما صادر نشده است.

وی در خصوص مشکلات شهرک صنعتی کردکوی ادامه داد: نبود تصفیه خانه بزرگترین مشکل شهرک صنعتی است و به همین خاطر بعضی واحدهای تولیدی با محیط زیست به مشکل برخوردند تا جاییکه حتی از کارخانه ما شکایت شده است.

یوسفی با تاکید بر این نکته که نباید پساب کارخانه به بیرون از واحد تولیدی هدایت شود، تصریح کرد: در شهرک کانال های تصفیه خانه وجود دارد ولی تصفیه خانه آن هنوز احداث نشده، ناگزیر پساب تولیدی از کارخانه به بیرون هدایت می شود.

مدیر عامل کارخانه تولید فرآورده های کشاورزی شرکت بهاران پیمان گلستان ادامه داد: بارها از مدیران برای حل این مشکل درخواست کردیم اما آنها نبود منابع مالی را علت ناتمام ماندن پروژه تصفیه خانه شهرک می دانند.

او با بیان این مطلب که این مشکل از گذشته بوده و ارتباطی با مسئول فعلی ندارد،افزود: به هرحال به دلیل مشکلات زیر ساختی در شهرک صنعتی کردکوی در حال حاضر امکان تولید بیشتر از ظرفیت فعلی را نداریم ضمن اینکه این مسائل انگیزه افزایش تولید را از بخش خصوصی گرفته است .

کد خبر: ۱۶۷٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سام تبریز IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      هرچه زودتر درست بشه به نفع شرکت‌هاست اما کی....