۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
شناساندن ظرفیت‌های قابل سرمایه‌گذاری استان سمنان | ۴۵ واحد تولیدی از رکود خارج شد
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

شناساندن ظرفیت‌های قابل سرمایه‌گذاری استان سمنان | ۴۵ واحد تولیدی از رکود خارج شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به ضرورت شناساندن ظرفیت‌های قابل سرمایه‌گذاری استان، گفت: تلاش رسانه‌ها و برگزاری رویدادهای ملی و محلی در این کار تاثیر بسزایی دارد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به ظرفیت‌ها و داشته‌های استان سمنان در زمینه سرمایه‌گذاری اقتصادی، تاکید کرد: همانطور که در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز تاکید شد، یکی از راهکارهای اشاعه سرمایه‌گذاری، شناساندن ظرفیت ها به ایران اسلامی است که باید از همه ظرفیت ها برای این منظور بهره برد.

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادهای محلی، ملی و استانی و ... در معرفی داشته های قابل سرمایه گذاری اقتصادی استان سمنان بسیار موثر است، ابراز کرد: در استان سمنان رویدادی به نام جشنواره ملی پسته ایران برگزار می‌شود که فرصتی غنیمت برای برند سازی این محصول در تمام دنیا و ایران اسلامی است.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت ارتقای کیفی و کمی چنین رویداد هایی، تاکید کرد: اصحاب رسانه وقتی رویدادی را پوشش می دهند در واقع به شناساندن ظرفیت های قابل سرمایه‌گذاری استان مبادرت ورزیده‌اند که این امر می تواند شرایط تولید را تسهیل کند.

برگزاری رویدادهای محلی، ملی و استانی و ... در معرفی داشته های قابل سرمایه گذاری اقتصادی استان سمنان بسیار موثر است

هاشمی با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذار باید توانمندی‌ها و قابلیت‌ها را معرفی کنیم، گفت: معرفی پتانسیل های موجود در حوزه‌ پسته دامغان باید از طریق برنامه‌هایی همچون جشنواره پسته، با یک‌ نگاه فرا استانی، موضوعی است که ما در دیدار با مسئولان این جشنواره نیز تاکید کردیم چرا که اعتقاد داریم نگاه می تواند به برندسازی در نهایت افزایش اشتغال و تولید کیفی و کمی منجر شود.

وی با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی را در راستای حمایت از تولید به کار بسته که مجموعه این اقدامات به بازگشت ۴۵ واحد راکد به چرخه تولید منجر شده است، گفت: این اقدامات همچنین سرمایه گذاران را دلگرم می کند و از سوی دیگر مشوق هایی در زمینه افزایش میزان سرمایه گذاری خواهد بود.

استاندار سمنان بر افزایش بهره‌وری در حوزه ظرفیت و پتانسیل‌های موجود استان تاکید کرد و گفت: باید برای این منظور از دانش بنیان‌ها نیز کمک گرفته که به حمدالله در استان، ظرفیت‌های خوبی در این حوزه داریم.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha