۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
رسیدگی به مناطق محروم اصفهان در دستور کار است| جذب سرمایه گذار در شهرستانها
استاندار اصفهان:

رسیدگی به مناطق محروم اصفهان در دستور کار است| جذب سرمایه گذار در شهرستانها

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: رسیدگی به مناطق محروم جز اولویت‌های اصلی ماست و در این راستا باید مصوبات حداکثری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدرضا مرتضوی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان با اشاره به مجموعه سفرهای استانی اظهار داشت: این سفرها به منظور کم کردن فاصله مردم و مدیران و بررسی مکلات مردم برای رفع آنها است.

وی یکی از مهمترین برنامه های استانداری را جذب سرمایه گذار در شهرستان های استان دانست و ابراز داشت: باید طرح های کارشناسی سرمایه گذاری در همه شهرستان های استان به خصوص چادگان مطرح و حمایت های لازم از این طرح ها انجام شود.

خلع ید زمینهای شهرک صنعتی چادگان در دستور کار باشد

استاندار اصفهان با اشاره به بروز برخی از اتفاقات در مورد زمین های شهرک صنعتی چادگان تصریح کرد: بازپس گیری این زمین‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و خلع ید این زمین‌ها باید تسریع یابد.

وی با اشاره به اینکه باید امید به آینده را در بین مردم افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: دشمن به هر طریق ممکن در تلاش است که مردم را نسبت به آینده ناامید کند و مدیران و مسئولان باید با تلاش روحیه امید را در مردم مضاعف کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه رسیدگی به مناطق محروم جز اولویت های استانداری و مدیران شهرستان ها باید باشد، گفت: در این مناطق باید مصوبات حداکثری داشته باشیم چراکه مردم ولی نعمت ما و صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در مورد مسایل اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم افزود: در سفرهایی که به شهرستان ها داریم تلاش میکنیم این موضوعات را به دقت بررسی و در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم به خصوص صاحبان صنایع و فعالان کسب و کارها تصمیمات لازم را بگیریم.

توجه به ظرفیت های برجسته هر شهرستان در راستای توسعه اقتصادی

استاندار اصفهان با بیان اینکه ظرفیت های برجسته هر شهرستان باید در راستای توسعه اقتصادی آن منطقه مدنظر قرار بگیرد، تاکید کرد: چادگان در زمینه توسعه گردشگری و اشتغال زایی در این صنعت می تواند یکی از شهرستان های پیشرو استان باشد.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha