۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
گردشگری و کشاورزی مهمترین محورهای توسعه اقتصادی چادگان
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

گردشگری و کشاورزی مهمترین محورهای توسعه اقتصادی چادگان

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: موقعیت جغرافیایی شهرستان چادگان بی نظیر است و بر این اساس باید گردشگری و کشاورزی مهمترین محورهای توسعه اقتصادی شهرستان چادگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار سیدرضا مرتضوی در حاشیه سفر به شهرستان چادگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تامین آب شرب یکی از مهمترین خواسته ها و دغدغه های مردم چادگان است، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر برخی از مناطق این شهرستان با تانکر آبرسانی می شود که این موضوع باید به سرعت برطرف شود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ارزنده شهرستان چادگان ابراز داشت: گردشگری و کشاورزی مهمترین محورهای توسعه اقتصادی این شهرستان است و از این رو لازم است برنامه ریزی ها بر مبنای این دو محور انجام گیرد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید تسهیلات آسان به فعالین این دو بخش پرداخت شود، تصریح کرد: احیای ظرفیت های گردشگری چادگان نیز باید مورد توجه مدیران شهرستان و استانی قرار بگیرد.

وی پل تاریخی روستای مشهدکاوه و دهکده چادگان را از جمله ظرفیت های مهم گردشگری چادگان دانست و گفت: با بررسی های انجام شده امیدواریم با با حمایت هایی که می‌شود گام های موثری در راستای توسعه این مناطق برداشته شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز و تقویت شبکه آبرسانی از جمله مطالبات جدی مردم شهرستان چادگان است، افزود: تصمیماتی به این منظور گرفته شده است و همچنین برای ترمیم و بهسازی راه های روستایی نیز تسهیلات مناسبی در نظر گرفته شده است تا هم سبب تسهیل در رفت و آمد شود و هم رونق اقتصادی منطقه را در پی داشته باشد.

۶۰ مصوبه در جلسه شورای اداری چادگان

وی با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان ۶۰ مصوبه داشتیم، خاطرنشان کرد: در سفرهایی که به شهرستان ها داریم تلاش حداکثری داریم تا مشکلات مردم را پس از بازدید بررسی و در جهت رفع آنها اقدام کنیم.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha