۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
بازاریابی صنایع دستی نایین مغفول مانده است| تسهیل حضور سرمایه گذاران
مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان خبر داد؛

بازاریابی صنایع دستی نایین مغفول مانده است| تسهیل حضور سرمایه گذاران

اصفهان - ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بازیاریابی صنایع دستی نایین مورد غفلت بوده است و بر این اساس نمایشگاه های فصلی و دائمی در این ارتباط باید برپا شود.

علیرضا ایزدی در حاشیه سفر به شهرستان نائین در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان نائین برای توسعه صنعت گردشگری اظهار داشت: این شهرستان دارای یک بافت تاریخی و کهن باارزش است که این موضوع می تواند با برنامه ریزی مناسب سبب رونق صنعت گردشگری و کسب و کارهای وابسته به آن شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تسهیل حضور سرمایه گذاران در نائین هستیم، ابراز داشت: زیرساخت های گردشگری این شهرستان را باید تقویت کرد و از این رو سرمایه گذاران و بخش خصوصی کمک قابل توجهی به این موضوع می تواند داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان یکی از ظرفیت های دیگر شهرستان نائین را در زمینه صنایع دستی دانست و تصریح کرد: البته با وجود تمام این ظرفیت ها صنایع دستی این شهرستان باید در زمینه بازاریابی فعال باشند.

برپایی نمایشگاه فصلی و دائمی صنایع دستی در شهرستان نائین

وی با بیان اینکه برای بازاریابی صنایع دستی برنامه ریزی خوبی نیز توسط مدیران محلی شهرستان نائین انجام‌ شده است، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده و به منظور توسعه کسب و کارهای مربوط به صنایع دستی به زودی نمایشگاه فصلی و دائمی صنایع دستی در شهرستان نائین برپا می شود.

ایزدی بافت تاریخی نائین را یک سرمایه واقعی برای این شهرستان دانست و گفت: البته که مرمت و نگهداری این بافت احتیاج به اعتبارات خاص خود دارد و از این رو در تلاش هستیم تا با جذب بودجه‌های مربوط به مرمت، وضعیت بناها و بافت تاریخی این شهرستان را ارتقا بدهیم.

احیای یکی از بازارهای بزرگ و تاریخی استان اصفهان

وی همچنین از مرمت بازار تاریخی نائین خبر داد و افزود: بدنه و کف بازار بزرگ این شهرستان در حال بهسازی و مرمت است و با اتمام این پروژه شاهد احیای یکی از بازارهای بزرگ و تاریخی استان اصفهان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha